Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitt er nå på arbeid å er skikkelig irritert på sjefen min. Ble opp ringt i 2 tia i dag om at jeg måtte komme på jobb til kvart over 3 siden at hun som skulle jobbe har blitt syk. Jeg sa at jeg egentlig ikke var i for til å jobbe i dag men fikk ikke noe valg en at jeg måtte jobbe. ER 30 uker på vei nå og har skikkelig vondt i ryggen og spessielt på høyre side. Vondt hver gang jeg puster inn, eneste godt stillingen er å ligge rett ut i senga.

Sitter faktisk å vurderer om jeg skal si opp her fordi dette orker jeg ikke lenger. Ja jeg er bare ekstra hjelp her men det får ikke hjelpe de vet at jeg er gravid og muligens ikke klare å jobbe bestandig når de vil det. Har jo jobbet 6 av 10 måndene og får jo dagpenger vis jeg slutter nå. Ellers bærs det til legen å få sykemeldt meg, hva ville dere har gjort i en slik situasjon. Hun forventer også at jeg skal jobbe full tid neste uke og at jeg ikke har noe valg, men vis jeg ikke føler meg oppegående nok til å jobbe så bør jo hun respektere det.

Huff er frustrert nå ja!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm, du sitter jo på jobb og skriver her.... men dette er jo kun du som kan vurdere, hva form du er i og om du klarer det. blir du verre er det jo ikke bra for barnet eller deg, men om du klarer å jobbe er jo dette det beste...

Skrevet

Hvis du bare er ekstrahjelp så har du NULL forpliktelser til å si ja til vakter. Det høres ut som at du har problemer med å si nei, faktisk.

Skrevet

Snakk med legen din så finner dere ut hva som er det beste for deg....høres ut som du trenger en sykm da..du må ikke si opp....

Skrevet

Har vel problemer med¨å si nei, men i dag hadde jeg ikke noe problem med å si nei. Hadde ikke noe valg en å stille opp på vakten fikk jeg beskjed om. Sitter her ved skrivepulten og springer ofte på do å kaster opp pågrunn av smertene. Har selvfølgelig prøvd å få tak i sjefen men hun tar ikke telefonen. Det er bra typisk. Men blir en tur til legen i morgen, har bare fått mer og mer smerter i rygg og side siden onsdag. Regner med da å bli sykemeldt, ei stund fremover. Skulle egentlig gjort det tidligere også siden jeg vet hvordan sjefen er, at hun godtar ikke et nei uten man ligger døds syk. Heldig vis har jeg ikke mange kunder i dag slik at jeg får godt litt i hvertfall. Prøver å ligge litt i to seteren bak i kontoret også men får jo ikke til å slappe av skikkelig. Må till og med sette igjen bilen min her på arbeid å få noen til å komme å hente meg når jeg er ferdig siden jeg ikke er i stand til å kjøre bil akkurat nå.

Skrevet

Sykmeld deg hvis du ikke kan jobbe. Dumt å si opp ihvertfall.jeg har vært sykmelt siden uke 27, og skal være det frem til permisjon. Stående jobb så da fungerer det dårlig med bl.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...