Gå til innhold

Går det noe magevirus med magekramper nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt vondt i magen i en uke, av og på med kramper og kvalme. Akkurat vært i Thailand, så lurer på om jeg kanha dratt med meg noe derfra eller om det går her....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor er du da???

Skrevet

det går visst sånn norovirus, men jeg vet ikke hvordan det utarter seg. Høres kanskje ut som noe du har pådratt deg, greit å få det sjekka opp, kanskje. :)

Skrevet

Jeg hadde skikkelig magekramper med oppkast... Ikke masse oppkast, 2 ganger... Men det varte i 12 timer. Så var det over. Mannen min hadde det samme 5 dager før. 12 timer med krampe og oppkast... Da trodde vi det var blåskjellforgiftning.

Men virker mer som at det er noe du har tatt med deg da, siden det er av og på i en uke nå...

Skrevet

Søstra mi og gutten hennes har hatt magevirus med skikkelige kramper, kvalme og litt oppkast (tror gutten kastet opp litt).

Det er noe som går, hvertfall mange som har hatt det i det siste der de bor (i nord).

Skrevet

ææææææææh, hvor i nord??? *gå med munnbind*

Skrevet

I Bodø herjer et magevirus villmann for tia... Alle oss har hatt det siste uka.

Skrevet

Jeg bor rett nord for Oslo, og går no sånt her og. Mange i barnehagen til lillegutt som sliter med magevondt, kvalme og hodepine, og vi tre i vår familie har hatt det alle sammen.

Skrevet

Jeg hadde det forrige uke. Det varte et par dager. Kjempe festlig med obligatorisk prosjekt på skolen man bare måtte delta på.. URK!

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...