konemor med gutt+spire:) Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 når jeg legger meg om kvelden så sovner armene mine...ligger ikke på de eller noe,men de rett og slett bare dovner.. hva er årsaken til dette? og kan jeg gjøre noe med det? er så utrolig ekkelt å vokne opp å så stikker å prikker det i hele armen helt ut til fingrene. har ofte ikke følelse i de og kan ikke bevege fingrene. noen som har en smart løsning på dette?
prøver..har to gull fra før :) Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 jeg også har de akkuratt slik .. håper noen har svar på de =)
konemor med gutt+spire:) Skrevet 10. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2008 håper noen kan svare oss da
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 har ikke noe svar på dette, men jeg har hatt det sånn en stund i svangerskapet... våkner flere ganger hver natt på grunn av dovne armer... det er ganske kjipt...
Gjest Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Jeg plages også av dette.. Fikk høre det kunne være nerver så låg i klem -men vet ikke jeg da...
kattungen Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 Jeg vet det finnes et syndrom gravide kan få der armen(e) sovner. Dette kan man få hvis man har for mye vann i kroppen. Man mister også følelsen i fingertuppene, og kommer gjerne i 3. tri. Venninnen min hadde det, derfor vet jeg om det. Det er ikke farlig, og man blir helt seg selv igjen når vannet forsvinner ut av kroppen. Det er heller ikke noe man kan gjøre med det....Men et symtom er at hvis man ligger på siden, sovner armen på den motsatte siden, altså ikke på den armen man ligger på og som burde sovne.
Ella78 m/ A&M Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 Ja, dette har jeg også. Får vel bare leve med det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå