Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kommer første smilet egentlig?

Sønnen min er nå 5 uker men har ikke smilt.

Han ser ikke på oss heller.

Det burde vel henge sammen?

Eller?

Hva har dere for erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjedde veldig plutselig etter drøye seks uker. Da var både blikkontakt og smil på plass. :-) Gled deg!!!

Skrevet

Dette går jeg også å bekymrer meg for. Min er 6 uker og jeg skrev spørsmål tidligere om blikkontakt. Føler han ser rett forbi meg. Er rolig og fornøyd, men tvinger blikket seg bort når jeg snakker til ham. Eller vil ha pupp eller sove.

Ser at andre smiler fra 2-3 ukers alder, og her sitter jeg med min klump som ikke en gang vil se på meg.

Men jeg har forstått at det er vanlig fram til 6 uker og noen går lengre.

Greit å høre om andre, da blir det mer "normalt"

Skrevet

mine var mellom 4-6uker da dei begynte å smile

Skrevet

De pleier å kunne smile rundt 6 ukers alder, men det varierer jo litt i forhold til når de er født i forhold til termin. Har lest et sted at de skal kunne smile ca 47 uker etter unnfangelsen (som tilsvarer 6 uker etter fødselen dersom de er født på termin).

Skrevet

Gutten min smilte da han var 6 uker og noen dager ;-) Har aldri støtt på noen babyer som smiler allerede ved 2 ukers alder jeg da....

Skrevet

min jente smilte da hun var akkurat 3 uker, og begynte å "prate" da hun var 5 uker å lo i forrigårs da hun var 11 uker :)

men det er jo så stor forskjell på babyer, så 5-6 uker er vel like normalt som 2-3 uker...

Skrevet

Jonas var 5 uker når han smilte, men blikket festet han uken før.

Skrevet

Her smilte skatten når hun var rundt 3-4 uker og nå er hun 8 uker og babler og ler...(gjort det siden uke 5 1/2) og smiler stort sett hele dagen hjemme!!:) Men drar vi ut... så er vi litt mer "grådig" på smilet.. da alt blir ukjent og nytt!! Men hjemme, spesielt i senga og stellebordet er det latter og smil:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...