Lanfear86 *23uker på vei* Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Den siste tiden har jeg hatt gulaktig utflod, men igår når jeg tok å tisset for å ha med meg urinprøve til kontrollen så kom det bittelitt "slim" som en liten klump. (ikke stor, men som en stor avlang tabelett) Men denne var hvit/gjennomsiktig. Kan dette ha vært slimproppen? Og hvor langt tid fra slimproppen går tar det før fødslen begynner? Vet at det er forskjellig, men tenker sånn ca.
Mamsen87 :) Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 vanskelig og si om det er slimproppen. kom det noe blod? om du mister slimproppen tidlig trenger det ikke bety fødsel. kroppen lager ny slimpropp da:)
Lanfear86 *23uker på vei* Skrevet 11. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2008 Var ikke no blod nei, men all annen utflod jeg har hatt har vært litt lysegul. Denne var hvit/gjennomsiktig. Håper virkelig det betyr fødsel for meg. For jeg blir gal av å bli sendt hit og dit av leger som finner proteiner i urinen og høyt blodtrykk, mens andre kun finner høyt blodtrykk. Har jo kun 20dager igjen nå, så kan gjerne komme nå
Lanfear86 *23uker på vei* Skrevet 11. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2008 Er egentlig 37+3 idag. Får bare ikke gjort om på nicket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå