Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 får man det automatisk? fått brev fra nav idag om at os er innvilget,men sto ikke noe om at jeg fikk småbarnstilegg. barnet mitt er 1,5 år. og skal man betale skatt av os når man ikke har noen inntekt? eller er det sånn at man betaler skatt,men får igjen på skatten? blir glad for svar:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 småbarnstillegg kommer automatisk om man har full os. det med skatt er litt forsjelig fra sted til sted om man må betale eller ikke. noen her sier at man får igjen alt om man betaler skatt av os
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 ok,takk for svar:) sto at jeg fikk full os,siden jeg er uten inntekt. men sto lenger ned at den var skattepliktig.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 jepp os er skattepliktig så du må levere skattekort. men noen ligningskontor leverer ut frikort siden intekten er så liten. snakk med ligningskontoret ditt du. pass på og pressiser at du er alenemed barn og er i sakatteklasse 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå