Gjest Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Da var det så moro her inne. Liv og røre, og den ene tråden etter den andre som fikk meg til å le. Hvorfor er det ikke slik lengre? Joda, nå kommer dere med: "Bidra litt selv da vøtt" osv... Noe jeg sikkert kan, men har mistet piffen rett og slett! Og så er det dette med nickskifte da. Jeg henger rett og slett ikke med lengre! Aner ikke hvem som er hvem. Men der er jeg jo ikke det spøtt bedre, siden jeg også har byttet. Kort oppsummert, jeg er ikke det hakk bedre selv. *faen*
Gjest Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Er det ikke rart når innsikten kommer sigende etterhvert som man skriver? Hehe... det er et tegn på at man er her for mye.
Gjest Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Nettopp, der sa du det. Det var akkurat slik det var. Tenkte egentlig å komme med noen sure oppgulp, men det ble som det ble.
Ikkelektuell Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Du trenger vel ikke vite folks nickhistorier for å krangle med dem? Sånn, der har du mitt bidrag.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Du må vite hvem som er bak nicket for å krangle? Da vil jeg anbefale skravlesida.
Gjest Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 Nei, det trenger jeg ikke. Men hadde vært kult om jeg feks. visste at Ugla var den og den før, om du skjønner. Nå var Ugla et eksempel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå