Gå til innhold

ANDRE SOM ER 40 UKER IDAG??TERMIN 12...DET KAN SKJE NÅR SOM HELST...


gladmy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det blir nok en gutt.. Det sa de iallefall i uke 18 på ultralyd..Hvis det blir en jente nå, blir hun kledd i blått og grønt de første 3 månedene stakkar.. Kjøpt inn så mye fint til gutten vår..:) Jeg blir likeglad jeg..Bare babyen vår har to armer og to ben og alt annet, da skal jeg være glad..

 

Dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig:) Vi har fått beskjed om at det det er ei lita jente, men så klart, så lenge bebissen er frisk og rask ja så er det akkurat det samme. Redd for at det har blitt en del typiske jenteklær her, så blir det gutt må stakkaren finne seg i å bruke litt kjoler:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Termin den 12 jeg også=0) Men jeg har ikke sett ne til slimproppen... Hadde 2cm åping på forige kontroll da. Nå kan knøttene våre komme syns jeg!

LYKKE TIL=0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har UL termin 16., så da er vi inne i de to ukene hvor fødselen er mest sannsynlig å skje:-) Er utrolig spent, og gleder meg som en gal til å krympe maven og bli kjent med den lille gutten.

 

Skal også på Bærum, håper det blir denne uken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen kjoler må han da tåle, he he:)

 

Så herlig med jente da. Da får du liksom skikkelig dullet og kan styre på med kjoler, klemmer og alt som følger med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja eg og har termin i dag, mens termin ihvertfall har ultralyd termin på mandag.. men ingenting skjer her.. bare venter og venter... kjedelig. vil se den lille prinsen min nå.. men de sier førstegangsfødende pleier å gå over tiden.... er vel ikke annet å gjøre enn å vente:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min termin var 12.april, ul sier 14.april...og gjett om jeg var glad da vannet gikk i dag tidlig kvart over syv!!!det er endelig i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt også kl. fire inatt.. Fikk masse rier med 6 min mellomrom lenge, men så stoppet riene i ni tiden... Hva skjer nå da?

 

Lykke til..Hvor skal du føde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...