Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Jeg og eksen møtes ofte og vil at det skal fungere etterhvert, han mistet morfaren sin for 3 uker siden en jeg også hadde god kontakt med.Jeg har spurt om han vil komme hit flere ganger om mange av gangene har det vært sånn at han kan komme hit om ikke broren hans trenger hans støtte..hva med meg tenker da jeg?skjønner jo at de må ta vare på hverandre men føler jeg og gutten vår kommer i andre rekke. Det var begravelse for en stund siden og da pratet vi om at vi skulle være sammen på kvelden, men slo det litt fra oss.Når dagen kom så hadde han avtalt og være hos en kamerat på kvelden, syntes det var dårlig gjort og føler at han bare tenker på seg selv oppi dette.Dette er ganske tungt for meg også så jeg sa hva jeg følte at jeg syntes det var dårlig av han og at jeg syntes han kunne komme hit å tenke litt på meg også som har sittet mye alene i denne tiden.Jeg hadde trengt han den dagen men tydeligvis så tenker han mest på seg selv. Jeg har støttet han hver gang han har kommet hit, lagt mat osv men føler at jeg ikke får så mye tilbake. Har litt dårlig samvittighet for at jeg sa dette etter begravelsen men det var sånn jeg følte det og at han for det meste har tenkt på seg selv.Hva syntes dere?Var det dumt sagt av meg?
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Litt egoist her? Det er HANS morfar ikke DIN morfar som døde. Om han føler for å dra til en kompis så må han vel få lov til det. Det er ikke du som mistet et familiemedlem, men han. Selv om du kjente den avdøde godt. Her må du la han selv styre sin sorg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå