5hjerter Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Er i uke 16, og har de siste dagene hatt litt stikking i magen på en måte.. vanskelig å forklare. Vet noen hva dette kan være?? Har også vært plaget med mye "menssmerter" de siste dagene, dette er noe jeg har hatt hele tiden egentlig, men ikke så ofte som nå.
5hjerter Skrevet 10. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2008 Hmz... ja, men har liksom ikke hatt den følelsen før, har jo på en måte kjent at den har strekt seg før... men kan bare hende jeg er litt for bekymra t tider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå