Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sies jo at den enste personen en kan forandre er seg selv...men jeg skulle så gjerne ønske at mannen min var litt mer romantisk... Er veldig glad i å få gaver og små oppmerksomheter - både til merkedager og som overaskelser. Har prøvd å tipse ham litt diskret, men han tar aldri hintet.

Vil ikke virke materialistisk og kravstor...trenger ikke å være kostbart. Bare en blomst, eller frokost på sengen eller et blad eller en liten rimelig ting - bare han har gjort det for min skyld.

Er jeg kravstor? Hvordan kan jeg få ham til å skjønne det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn skjønner som regel ikke hinting. Hvis du vil ha noe må du rett og slett fortelle ham det :) Samtidig kan du jo spørre ham hva han synes er romantisk, det kan jo være helt andre ting enn det du synes, så er det også lett for deg å gjøre små ting som du vet han ønsker seg :)

Skrevet

Hm...Vi begynte så vidt med å henge lapper på dodøra om hva vi burde bli bedre til i forhold til hverandre. Sklei litt ut, men det er i det minste en god ide... Når man har blitt flink til en ting, så tar man vekk lappen.

Ofte har man behov for påminnelser, gjerne se det skrevet på f.eks en lapp. Så slipper man i tillegg å gi hint til enhver tid.

Skrevet

nei..synest ikke du er kravstor jeg..Skulle ønske det samme selv..synst ikke det er for mye forlangt egentlig.. Viktig og holde "liv" i forholdet med små ting i hverdagen til tider. Vise hverandre hvor mye motparten betyr i ord og handlinger. Ikke alle mannfolk som forstår dette tror jeg. Desverre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...