Gjest Sekretøsa Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Nå er eldstejenta blitt syk (når er ho egentlig frisk???), men hun er hos pappaen sin nå. Minstemann ligger rett ut på sofaen og sover, han koker bort stakkar, akkurat fått en stikkpille, så forhåpentligvis går feberen ned snart. Han hoster og bjeffer, tom når han ler, hører jeg det surkler i brystet hans... Sambo er syk, feber, vondt i halsen, and so on... og vi som skal til Spania på tirsdag? (Hvor det forøvrig er meldt regn hele uka)... jaja, god tur til oss!
mamma-til-4 Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Ikke sant!!!! Er ikke det typisk da!?! Kjøre på med vann,mat og vitaminer.....dette blir bra vettu:)
Gjest Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Da satser vi på at sykdommen forsvinner fort,og dere drar til Spania og får knallvær der:o) God tur!
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Takker for oppmuntringen! Erfaring tilsier at jeg blir syk nøyaktig 4 dager etter sambo, så jeg får finne frem no c-vitaminer, og forebygge litt! Og jeg vil ha sooool i Spania, SOL SOL SOL!
Gjest Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Ja forebygge med c vit og svette ut resten av basilluskene i vaaaarme Spania;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå