Gjest Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Jeg vet ikke hvorfor jeg skriver dette – for jeg er vanligvis såpass reservert på det. Men i dag er det 3 år siden søsteren min døde. Jeg har gått rundt å gruet meg så forferdelig til denne dagen i en lengre periode nå. Ikke visst hvor jeg skal gjøre av meg. Men i dag, når dagen faktisk er her – føles den som en ellers så annen dag. Jeg har knapt tenkt på det, og når jeg har tenkt på det har jeg egentlig ikke vært så trist. Jeg vet ikke om det nødvendigvis er en positiv ting, men det er hvert fall bedre at jeg sitter der som en døds deprimert person som ikke ser lyset i livet, hehe. Den har vært overraskende bra. Selvfølgelig vanskelig, men mer fin. Er heller ikke ute etter noe medfølelse. Men siden jeg ikke føler noen trang eller lyst til å dele det med noen andre som er meg nær, så måtte jeg skrive det et sted...
Minnie Mom Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Vet ikke hva jeg skal si, vil bare gi deg en klem. Kan ikke være lett å ha mistet søsteren sin. *klem*
☆Anonymia☆ Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 så bra at dagen ble bedre enn forventa!! og jeg føler meg LITT beæra for at du forteller det her inne selv om det egentlig ikke var beregna på meg personlig... gjør meg trist at du har mista henne.men samtidig bra,siden du tar det så fint..hun er med deg uansett hvilken dag det er,i hjertet ditt..=) klem til deg snuppa!!
Gjest Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Du kan jo få en ikkesympatiskikkemedfølende klem da:)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Så bra at det gikk bedre enn du hadde forventet. Hun følger nok med på deg og vil nok ikke at du skal være lei deg ;-) Hvordan var hun? (Du trenger ikke svare om du ikke vil, men om du vil fortelle så leser jeg) Mistet min beste venninne da vi var i slutten av tenårene. Mange år siden nå og de første årene var de tyngste. Det er rart med det, men noen ganger "føler" jeg henne i nærheten og "kjenner" latteren hennes.
Gjest Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Du er så søt du, Kine:) Måtte smile av det du skrev. Hun var en veldig pen jente. Opptatt av mye av det samme som meg - men allikevel var vi på to litt forskjellig plan. Ofte uvenner, men til tider kunne vi gå fint sammen. Veslevoksen, smart og veldig kverulerende. Likte å terge meg - og det var nok veldig vice versa. En jente med stort temperament, men et veldig stort hjerte òg. En du ble irritert på lett, men også veldig lett glad i. Vet ikke hvordan man kan beskrive det, jeg. Må vel kanskje ha opplevd det. Det er vel noe med at starten er det tyngste. Men jeg innbilte meg at denne dagen ville være tyngre enn den hittil har vært:)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 Høres ut som en flott søster :-) Håper dagen fortsetter å være god. ;-) Klem til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå