Gå til innhold

intimbarbering

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hørt noen rykter om at man skal ikke barbere seg nedentil når det nærmer seg fødsel? hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal man ikke kunne det?

Man gjør som man selv vil.

Skrevet

Det har ingen betydning:) Men eg gjorde det ikkje, av den enkle grunn at eg ikkje såg kva eg gjorde;) Hadde eg klart det, så hadde eg nok barbert:)

Skrevet

er på grunn av infeksjonsfare tror jeg...men er jo opp til enhver hva de vil gjøre! kommer nok til å stusse litt der nede før fødsel selv, men ikke barbere det bort... synes det er litt flaut når "folk" skal ned å kikke lissom....

Skrevet

det er ikke såååå mange år siden fødene MÅTTE bli barbert før de skulle føde. tanken var at det var mer hyigeniskt slik. hehe, gode gamle dager.

selv vokser jeg alt "brazilian style", så slipper jeg å pese med barberhøvelen.

Skrevet

Eg ser jo fan ikje mi ega mus lengar å e bare 26 uge på veg. Det bir enten ei halvbarbert blødane ei el så blir d jungel t termin

Skrevet

Jeg barberte meg sist, og akter å gjøre det denne gangen også. Synes det er ekkelt med hår.

Skrevet

jeg barberte meg gjennom hele graviditeten å rett før fødsel..så lenge det er noe du er vandt med så går det av seg selv,bare vær litt elstra forsiktig siden du ikke ser ;)

Skrevet

Barberte meg hele svangerskapet. Brukte speil mot slutten.

Skrevet

Hei Hei

Jeg kommer nok til å barbere meg før fødselen og som mannen min sier!!" vær så snill å stuss beveren før vi drar til sykehuset" hehe

Skrevet

HVORDAN BARBERER DERE DERE DER NEDE?

Skrevet

Henger meg på denne. Hvordan barberer dere der nede? Har dere sånn barbermaskin som er laget for barbering av bikinikanten? Hvor ofte barberer dere? Jeg barberte meg en gang med vanlig høvel, men det begynnte jo å vokse ut dagen etterpå, og det er jo absolutt ikke noe fint! Kan ikke drive å barbere meg nedentil på den måten hver dag. For det første hadde huden min aldri taklet det, og for det andre gidder ikke jeg å barbere meg hver bidige dag...

Skrevet

He he okey siden dere spør så......

Jeg kliner til med barbergel over hele sulamitten, setter den ene foten (og etterpå den andre self) oppå badebenken/vasken. Da ser jeg det meste enten ved å legge hodet nedover eller gløtte i speilet som går helt ned til vasken.

Jeg bruker høvel og smører med fuktighetskrem etterpå.

Men som regel gidder jeg ikke å gjøre det selv og legger meg på gulvet og roper på sambo. Som mer enn gjerne kommer med en hjelpende hånd eller to =)

Skrevet

Tør du å bruke høvel der nede altså? Tror ikke jeg hadde tord jeg. Klarer ikke engang å ta leggene med høvel uten å skjære meg til blods. Ser liksom for meg at det er hakket verre der nedentil... :-)

Har brukt ladyshaver der nede, men som noen andre sier her, det vokser jo ut stubber allerede dagen etter. Ikke særlig fint det, og har da ikke tid til å holde orden på dette her hver eneste dag!

Men det største problemet er jo bikinilijnen da. Litt kjekt om den ser fin og skjeggfri ut i hvertfall noen dager på rad nå i sommerhalvåret.

Huff for et styr med dette her.

Tar gjerne imot tips om hva man gjør både der nedentil og leggene! (Prøvde voksing selv en gang men trodde jeg skulle rive av meg alt skinnet med, så fristet ikke til gjentakelse).

Skrevet

Her er det mannen som fikser den delen. Veldig ok måte å gjøre det på, både i svangerskapet og ellers. Bruker høvel, men som dere sier, vokser fort ut igjen.

Har vært en del jungel der siste månedene da... nå nærmer det seg termin og har stusset det godt med maskin. orker ikke høvel, det stikker og klør noe så vanvittig i en uke etterpå, og vil ikke komme på føden med et underliv som ser ut som et trafikklys heller.

grunnen til at man ikke bør barbere før fødsel har med infeksjon å gjøre. er visstnok en fordel å ha litt der nede da. men jeg har tatt en del, men det er ikke "babyrompe". dersom man blir sår etter fødselen tror jeg faktisk det lindrer om det er litt hår der enn om det er glatt.

har ingen erfaringer, så blir spennende å se om noen dager eller uker.

Skrevet

sier bare en ting, hvorfor barbere når man kan vokse???? etterhvert så blir det mindre og mindre hår og det er alltid glatt.

Brasiliansk voksing er bare helt supert.

Skrevet

Jeg har alltid barbert meg, bikinilinjen og alt under klitoris og sørover. De siste fem årene har jeg tatt alt. Jeg skjærer meg aldri jeg, det har vel med trening å gjøre...

Men jeg skal over på voksing nå som det begynner å bli vanskelig å se.

Dere med brasiliansk-erfaring: hvor langt må det være før voksning? (får helt angst bare av å tenke på å måtte la det gro...hehe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...