Mamma til Tuva:) Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 har dere opplevd en slags trassalder på de søte-små? Har verdens herligste datter på 1 år og 2 mnd. Får en del tilbakemeldinger fra bhg. nå om at hun er veldig sur og gretten og bare "kjefter". Hun er også veldig "makt syk". Hun er liksom "sjefen" i bhg. Et eksempel er da samboeren min skulle levere henne i bhg. Da han skulle gi henne en klem og si hade så ville hun ikke, men da den ene jenta kom bort til samboeren min så kom datteren vår og skubbet den lille jenta bort og gikk rett i armene til samoberen min. Da ville hun kose, og så snart hun andre jenta gikk så var ikke pappaen så viktig likevel. Hun skal også bestemme veldig over de andre barna i bhg. også. Om det er noen som næremer seg bhg.tanten så begynner hun å gråte og "kjefte" for da er bhg,tanten hennes og ingen andres. Men når hun kommer hjem så er hun bare blid og er like kosete med samboer og meg. Noen som har opplevd dette eller lignende?
Turtelduen Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Min er også 1 år og 2 mnd.. Har ikke merket noe annet enn at hun er sutrete. Men det kommer av tann og sår rompe av den sure avføringen tennene forårsaker. Også er hun forkjølet... Men hun er mer bestemt ja... Her en dag ville hun ikke til mer siden jeg var litt streng med hu og la henne i sengen. (var sove tid)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå