~Maja Mor~ Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=531626 Noen her som mener noe om dette?
nickoline og supermann Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 synes det ville være synd jeg da!
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Feil. Men det løsnes på båndene, det kreves mer demokrati i kirken, og andre trossamfunn får bedre beskyttelse ved å komme innunder Grunnloven. Men det vil for eksempel fremdeles være et krav at tronfølger bekjenner seg til den kristne tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå