Ophelia & Jr. Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Er 28+1 og har nettopp oppdaget at jeg blør! MYE! Hvem ringer jeg når legen min har stengt?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 RING FØDEN på sykehuset du ska fø på. eller 113. for di kan gi deg anbefalinger på hva du skal gjøre:)
Madde/sommergutt:) Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 tror jeg ville ringt til legevakten eller direkte til føden jeg.. Lykke til... husk.. det trenger ikke å bety noe..
Allean, Fia og lillebror Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Ring til fødeavdellingen. Du får nok komme inn på sjekk med en gang
Ophelia & Jr. Skrevet 10. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. april 2008 Ringte føden. Etter 3,5 t på gyn.pol. var det vår tur. Og alt står bra til med den lille. HURRA! Sluttet å blø. De kunne ikke si hvorfor, men ble iallefall beroliget med at det ikke var noe farlig. Deilg å kunne senke skuldrene igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå