Gå til innhold

HJELP! JEG BLØR!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 28+1 og har nettopp oppdaget at jeg blør! MYE! Hvem ringer jeg når legen min har stengt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

føden.... lykke til

Skrevet

RING FØDEN på sykehuset du ska fø på. eller 113. for di kan gi deg anbefalinger på hva du skal gjøre:)

Skrevet

tror jeg ville ringt til legevakten eller direkte til føden jeg..

 

Lykke til... husk.. det trenger ikke å bety noe..

Skrevet

Ring til fødeavdellingen. Du får nok komme inn på sjekk med en gang

Skrevet

hvordan går det????

Skrevet

Ringte føden. Etter 3,5 t på gyn.pol. var det vår tur. Og alt står bra til med den lille. HURRA! Sluttet å blø. De kunne ikke si hvorfor, men ble iallefall beroliget med at det ikke var noe farlig. Deilg å kunne senke skuldrene igjen.

Skrevet

så godt å høre ... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...