Gå til innhold

Det overrasker meg hvordan enkelte av dere er her.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den hendelsen idag, at en dibber blir utestengt herfra.

Det overrasker meg hvordan enkelte reagerer på dette. Noen smeller ut tråder om dette, som i formiddag. Såkalte sympatitråder.

Andre blir bare så sinte!

Og dere sinte, som kaller de som reagerer på andre måten for høns/hønshjerner å sånn. Er dere så slemme i virkeligheten?

Greit, hun ble utestengt. Er det grunn til å kalle mange dibbere for hønsehjerner??

Lærer dere barna deres også å kalle folk sånn? Er dere sånn?

Får virkelig vondt i meg av dere supernegative folk. Det må da gå ann å diskutere en sak i fred å ro, uten å kalle folk vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har kanskje ikke vært her så lenge du, eller.........? ;)

Skrevet

Det er en forskjell på hva en kan skrive på nettet og hva en gjør i virkeligheten... Enkelte må bare lære seg at noen har det sånn.

Skrevet

Ja, det er jo DiB.

Jeg tar meg ikke spesielt nær av det som kommer herfra mer.

Skrevet

Mulig det er mange hønsehjerner her, men man trenger jo ikke si alt man tenker..... sa min kloke mor en gang:) Min teori er at folk kjeder seg for mye så da blir lunta kort. Jeg er en av de som kjeder meg. Sikkert 100 ting jeg kunne gjort, men får liksom ikke helt tiltakslysten over meg....

Skrevet

Hehe, vil nok også tro at du ikke har vært her så lenge....

Slikt skjer, så driter man i disse som har den ordlyden, så går man videre. Her inne må man ikke bry seg om slike.

Tra-la-la-la-la :-)

Vel, bortsett fra syke mennesker som Maiken da.....

Skrevet

Nei, dette er ingen god unnskyldning. Overhodet! Selv om det er nettet, så må man da kunne ha folkeskikk!

Skrevet

Huff da, får du vondt i deg? Dakar deg da, høres vanskelig ut, skal jeg komme og holde rundt deg? ;-)

Skrevet

Da ville jeg ikke oppholdt meg her hvis jeg var deg!

Fersk?

Skrevet

Og her kom krone-eksempelet på eksemplarisk oppførsel med en trøstende kommentar. I rest my case.

Skrevet

Så jeg skal ikke få bruke ett av Norges største småbarns forum, for å finne råd, støtte og tips om mitt barn, bare fordi en hel gjeng her ikke klarer å oppføre seg?

Ja, Ludderet, kan godt få en kos! ;-)

Skrevet

Koskos!

Skrevet

joda, de fleste her inne klarer å vise både folkeskikk og sympati!

Vi er en gjeng med buddies ;-)

Men man man må være litt mer tykkhudet her inne altså...

Skrevet

Ja, den er grei - men det skal ikke være nødvendig! Ikke på et småbarnsforum!

Takk for kos Ludderet. :)

Skrevet

Dette er skravle....

Det er roligere og mer om småbarn inne på småtroll forumet....

Skrevet

Så, siden det er skravle, skal man ikke trenge å oppføre seg? Det er da ulike regler fra f.eks småtroll-sidene og skravlesiden?

Er ikke det litt teit?

Hvordan kan dere stå for det? Hvordan kan dere støtte all denne drittslengingen?

Skrevet

Støtter ikke, mer resignert aksept... har vært på dib ett år, og ett år på bim før det. Det blir aldri bedre, alltid noen som lager bråk. Det eneste man kan gjøre er å overse det, ikke la seg provosere.

Skrevet

Min bestemor sa alltid dette verset.

Tro ikke alt hva du hører,

si ikke alt hva du vet,

da sparer du mange bører på sinn og samvittighet.

Men den samvittigheten er det jo ikke alle som har da, så da blir det slik.

*klemmeklemmeklem*

Jeg liker forresten heller ikke snø, gjør det meg til en kamel?

Skrevet

Det var faktisk annerledes her for noen år tilbake.

Skrevet

~Maja Mor~ Personangrep er ikke lov vettu.. Pass deg så ikke du blir utestengt..

Å, det glemte jeg jo.. Personangrep og hets er jo ikke så ille som reklame, så du får nok bli. Og innlegget blir nok ikke slettet engang, så Alle Maiken'ene kan bare få denne rett i fleisen når vedkommende logger på.

Skrevet

:-)

Hei kameler liker ikke snø....

Her er det mye rart som florerer, og sure det er det mange som er, frekke er det mange som er, direkte slemme er det også mange som er....

Men ikke la deg overraske for mye, for det skjer hver dag, hele tiden...

Noen dager er det så ukosleig å snakke sammen at man like gjerne kan hoppe tau med bekkenløsning.

Det gjelder å ha øynene åpne for hva som er koselig, og heller opphøye det litt, for å oppdra noen, eller å få noen til å be om unskyldning er bare bortkastet tid her inne på dib.

:-)

Hei forresten, du har et fint nick!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...