Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Vår 7 måneder gammel gutt har begynt å ake seg sittende i vippestolen. Han vil hele tiden sitte slik. Men er det heldig for han å sitte lenge om gangen slik? Er ryggen sterk nok til det ennå? Tenker om han nå kan sitte i tripptrappstolen og være sittende i vogna også?
Gjest Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Min satt selv fra han var 5 1/2 mnde, og da satt han så lenge han orket selv. Bare passet på i vogna at han lå og sov når vi var ute på noe, og ikke satt å sov. Bør jo ikke sitte slik i flere timer, men under måltider etc så går det jo bra!
Innihampen Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 skjønner ikke helt hva du mener med å ake seg sittende,men det jeg har hørt fra fysio og helsesøster er at barnet kan sitte i vogn og høystol når de har lært seg å sette seg opp selv fra liggende stilling. Dattera mi gjorde akkurat den dagen hun fylte 7 mnd.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 min satt før han var 6mnd, men bør jo ikke sitte så lenge.. bør ivertfall ha noke støtte bak seg el noke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå