Gå til innhold

Hvorfor er homsene og lesbene

Anbefalte innlegg

Skrevet

så mye mer gjennomtenkte enn meg? Nå skal det sies at jeg ikke har så altfor mange såkalt skeive i min omgangskrets (som jeg vet om). Men jeg har inntrykk av at alle er mer politisk engasjerte enn meg, kulturelt oppdaterte, opptatte av kulinarisk og økologisk mat, dyrevern og menneskerettigheter. Om de er kledd i Prada fra innerst til ytterst eller Palestinaskjerf og Converse, har de definitivt en tanke bak hvert eneste klesplagg som tres over hodet.

Jeg ER alle de tingene jeg også, langt inni den trauste Karisjela mi. Likevel har jeg en lasagne i ovnen akkurat nå, slitte Only-klær på, og gjett hva jeg stemte ved siste valg - nada (men så tror jeg også at alle politikere lyver). Jeg har aldri posjert et egg. Hva er det med meg? Er jeg gørrkjedelig og inaktiv pga min streite, forutsigbare legning?

*Må finne meg sjæl*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy søren så forutintatt du er ovenfor homofile! Du skaper helt urealistiske stigmaer for alle dem som står i skapet og lurer på om de skal komme ut! Tenk hvor mange som aldri ville turt å stå fram, dersom alle tenkte som deg, at alle homofile er så bevisste, smarte og reflekterte! Hvem tør tro at de lever opp til den standarden din?!

Gå og skam deg, det er like stort mangfold blant de homofile som blant de heterofile! Jeg kjenner flere slaskete homser som ikke interesserer seg for interiør, og minst et par lesbiske som kun handler på H&M!

Skrevet

Jeg kjenner en god del homofile og lesbiske. Ikke alle like frivillig, men jeg kjenner dem fordet. Noen svært så intelektuelle - andre tvers igjennom dumme. Slik som alle andre mennesker jeg ellers kjenner.

En av dem er absolutt så politisk engasjert at det gjørt vondt å se på, kulturelt oppdatert, hvorvidt vedkommede kler seg i converse kan diskuteres - men absolutt en særegen stil. Menneskerettigheter står høyt på listen, mens økologisk mat tror jeg personen vet og bryr seg langt mindre om en meg.

Jeg kjenner derimot flere heterofile som er alle disse greien. Forundrer meg at du ikke har møtt på dem.

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Hehe, Tribal, morsomt!

Skrevet

Hehe... Jo, jeg har støtt på de reflekterte og oppdaterte streitingene, men dem ser jeg ned på. ;-D

Skrevet

Alle lesbene jeg kjenner er fylliker!

Skrevet

Her var det jammen mye rart å lese. Fra ufriviliige homofile til stigmatisering og en skam for de homofile som enda ikke har tatt setget ut av skapet.

Det er vel gjerne de homsene/hetroene som blir sett og hørt.

Simple as that!

Jeg er forresten like ukultivert og dørgende kjedelig som du hørtes ut,-)

Skrevet

Da er du ikke lesbe, ikke egentlig.

;-)

Skrevet

hehehe..tror du stigmatiserer homofile litt vel mye nå....jeg kjenner homofile som er helt a4, bortsett fra at de har en legning som ikke er helt a4....spiser kjøttkaker med poteter og ertestuing, har en helt vanlig stil...ikke mere opptatt av politikk enn andre...osv....og så kjener jeg homofile som passer til den beskrivelen du gir, på samme måte som jeg kjenner heterofile som også er like stilige, engasjerte, opptatte av kost..osv osv...

Skrevet

Er ikke helt i det alvorlige hjørnet, jeg nå... :-) Men hvor greit hadde det ikke vært dersom man kunne definere seg selv og finne ut av sin legning ved å bruke min standard?

"Er du homofil? Her er den ultimate testen! Er du flest A, kan du regne deg som en "tilter" - altså ikke helt skeiv, bare litt". Og så videre. ;-D

Skrevet

Altså, jeg må bare understreke at mitt bidrag i denne tråden var tull fra ende til annen.

Skrevet

Mulig du er en traktor lesbe..... for de gjør jo heller ingen av disse tingene. Kom ut av skapet ♥Prinzessin♥.

Skrevet

argh... si det med meg: traktorlesbe, traktorlesbe, traktorlesbe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...