Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Kjenner ei som er 33 år, har 4 barn med tre forskjellige menn, og har nettopp giftet seg igjen for tredje gang. Jeg syntes det er litt "heftig" , men det er mulig jeg er litt gammeldags på den måten. Er det mange her inne som har barn med flere forskjellige?? Jeg skal IKKE dømme noen, men lurer bare på om det er blitt "vanlig" ??
nickoline og supermann Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 2 er ihvertfall blitt vanlig.... 3 blir aldri aktelt her....men har ei veninne som det kan bli aktuelt for. hun har vært litt uheldig stakkar. gravid som 14 åring. giftet seg senere med en annen og er skilt. min halvbror har sikkert snart 4 med 4.... mange år mellom hver da. men jeg må le litt.... snakk om å spre genene sine;)
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Det er jo nettopp det du gjør nå, du dømmer. Synes du skal drite i det. Kjenner ei som har 5 barn med 5 forskjellige jeg, bryr meg ingeting om det jeg. De får gjøre som de selv vil uten at folk skal bry seg.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Nja min mor har fire barn med tre forskjellige menn... men hun har bare vært gift en gang og er det fortsatt da, en fantastisk dame forresten:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 alle har sin historie. ett fett hvor mange fedre og hvor mange barn så lenge barna har det bra.
To tette + snart ei med flette Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Det er vel ikke akkurat vanlig, men jeg ser ikke noe galt i det! Så lenge barna har det bra er det vel revnende likegyldig hvor mange forskjellige fedre de har!!!
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Det blir nok mer og mer vanlig....dette med å gifte seg for 3 gang syns jeg blir for dumt...da er det ikke mye vits dersom man for 3 gang skal love livet ut..... Må si 4 barn med 3 forskjellige ikke er vanlig i min omgangskrets...og hjelpe meg for et styr det må være...syns det er nok med en x-familie å forholde meg til.... Men det er delte meninger...og det ser ut til å bli mer og mer vanlig....jeg er gammeldags på mange måter så for MEG blir dette spesielt.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #8 Skrevet 14. april 2008 Helt ærlig,så syntes jeg ikke det er revnende likegyldig hvor mange forskjellige fedre barna har. Skjønner ikke helt mentaliteten med å få så mange barn med så mange forskjellige,litt må en da kunne tenke...... Syntes faktisk folk får barn for fort i dag,skulle tro det gjaldt å få barn fortest mulig, før en faktisk kjenner hverandre godt. 4 barn med tre forskjellige er for mye!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #9 Skrevet 14. april 2008 Jeg har nok med å forholde meg til en far, hadde ikke klart å forholde meg til flere. Men så lenge mor og barna har det fint, og klarer dette samarbeidet bra så ære være de for det. Jeg hadde fått sammenbrudd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå