Gjest Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 satt å så på noen fantastiske bilder på http://www.jenniferloomis.com/portfolio2_maternity22.html Så tenkte jeg, kor e strekkmerkene? E d normalt me strekkmerker? eller ?
♥Cherrypie♥ Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 hei! jeg fikk ikke strekkmerker da jeg var gravid!smurte mg hverdag med cacao krem fra bodyshop!skalvære bra:) men vet ikke om d er derfor da:)er nok gener oxo!
Gjest Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Hette den bare cacao? =) Hehe satser på den fynker=D ka den kosta??
♥Cherrypie♥ Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 er en rund boks, lys beige åså står d buerre de cacao ellernoe på utsida! men den er spesielt til å motvirke strekkmererker å de har en stift også bare å spørre betjeningen,du er nok ikke første gavide som kommer å skal ha dn kremen:) smør huden morgen og kveld,er fint å ta seg 10min til det,strekk å dra litt i huden å massere:) da er huden fuktig og blitt rufsa litt med så da sprikker ikke underhuden så lett opp! fikk strekkmerker andre streder på kroppen der j ikke var flink med å smøre! men det hjelper ikke for alle da men er bedre å prøve dette fordi strekkmer r noe herk! hehe
Dotten Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Det er ganske så normalt å få strekkmerker.... men ingen av damene i vår familie har fått det, så det ligger nok litt til genene også. Jeg gikk opp ganske mye, men ikke så mye som en liten "sprekk" i huden
Gjest Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 å? mamma fikk heller ingen strekk merker.. men om du har littmage fra før av da?
Kjukka Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Mora mi fikk aldri strekkmerker av oss (jeg er tvilling), men jeg ser ut som ett kart på magen. Har sååå sykt med strekkmerker. Smørte også magen 2 ganger til dagen gjennom hele svangerskapet. Kjøpte meg til fant på dyre "strekkmerkkremer", men nytta ikke.
♥Cherrypie♥ Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 alt tar jo plass kan du si:) men har myyye med huden altså! bare smøre deg å spise sundt:) den kosta ca 150kr. moren din har ikk merker men d er bra da kan d hende du slektes på hun:)
Gjest Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 Uki;) takker:D ska springe til body shop:D hehe
Gjest Skrevet 10. april 2008 #10 Skrevet 10. april 2008 hmm:) men går d ann å få d vekk da? har ikke så mye peiling eg sjønner du:) derfor eg spør:) da man lærer:P hehe *rødme*
Gjest Skrevet 10. april 2008 #11 Skrevet 10. april 2008 Jeg fikk MASSE strekk merker over hele magan og dem er store og røde. Hater dem sikkelig, ennå så flink jeg var til å smøre. De har begynt så vidt å vli litt bekere så neste graviditet skal jeg være ennå flinkere.
Gjest Skrevet 10. april 2008 #12 Skrevet 10. april 2008 ok=) Ja ka du smører deg med da? Å hvordan er strekkmerkene nå? e de rød nå og?
BAcer vil ha flere :) Skrevet 10. april 2008 #13 Skrevet 10. april 2008 Jeg fikk ikke strekkmerker. Smørte meg med mye forskjellig. Men tror det er veldig vanlig å få det, ja.
BAcer vil ha flere :) Skrevet 10. april 2008 #14 Skrevet 10. april 2008 ps: fotografene kan det der med å manipulere bilder
Gjest Skrevet 10. april 2008 #15 Skrevet 10. april 2008 heh, ja tenkte d. men d var så ekte hhehe.. jaja de klare nok d ja
Cillepille Skrevet 10. april 2008 #16 Skrevet 10. april 2008 Jammen det er da ikke strekkmerker på sånne fine bilder vettu!!!;-) Strekkmerker er da ganske normalt forresten.
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 10. april 2008 #18 Skrevet 10. april 2008 Jeg er ganske sikker på at det ikke har så mye hensikt å smøre huden for å unngå strekkmerker. Det er visstnok noe hormonelt som styrer dette. Det kan også være arvelig med strekkmerker. De kommer innenfra og ut. Jeg la på meg 25 kg med førstemann, og hadde en enorm mage på slutten. Smørte meg ikke en eneste gang, men har likevel ikke et eneste strekkmerke, det har heller ikke min mor eller min mormor.
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 10. april 2008 #19 Skrevet 10. april 2008 Hei. Har liten effekt å smøre seg med de dyre fancy kremene. Finn en god fet krem som gjør huden smidigere.. Har mest med gener og huden din å gjøre fikk jeg beskjed om fra både jordmor og dokter, når det kom til hvor mye strekkmerker man fikk. Jeg fikk min del, og har tenkt å fjerne, eller hvertfall blekne det meste med laser. Ble anbefalt å vente til jeg var ferdig med å gå gravid før jeg gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå