Gå til innhold

Så sett eg her ijen da.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Med akutt tannpine.men etter en skrekkoppleves sist,tør jeg ikke til tannlegen.vet da faen ka eg ska gjør.e ik oppegående pga smertan.og ungan har en dåli dag..koffer må eg ha så tajnpin bestandi,åh.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva opplevde du sist?

kanskje gå til en annen tannlege?

eller ringe den du var hos og fortelle at du er redd for å komme tilbake? du må ikke gå med tannverk

Skrevet

Trakk ei betent tann,og bedøvelsa virka ikke.d va helv ondt.ha altid hatt skrekk,og ble ik nå bedre akorat. Nu har eg betenels i ei ny tann,og vet ka eg må ijenom hvis eg drar t t.legen. Virke som man er mer utsatt til og få tannpin nårn e gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...