babysjuk82 Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Med akutt tannpine.men etter en skrekkoppleves sist,tør jeg ikke til tannlegen.vet da faen ka eg ska gjør.e ik oppegående pga smertan.og ungan har en dåli dag..koffer må eg ha så tajnpin bestandi,åh.
Gjest Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 hva opplevde du sist? kanskje gå til en annen tannlege? eller ringe den du var hos og fortelle at du er redd for å komme tilbake? du må ikke gå med tannverk
babysjuk82 Skrevet 10. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2008 Trakk ei betent tann,og bedøvelsa virka ikke.d va helv ondt.ha altid hatt skrekk,og ble ik nå bedre akorat. Nu har eg betenels i ei ny tann,og vet ka eg må ijenom hvis eg drar t t.legen. Virke som man er mer utsatt til og få tannpin nårn e gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå