Gjest sug lut satan i toern Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Lurer på om jeg kan legge falske bøtelapper på alle de jævla feilparkerte bilene her? Greit at det er trangt med parkering, men å stå midt i krysset og tett i fotgjengerfeltet som ungene må over aksepterer jeg ikke. Nå blir det bøtelapper eller dekk-slashing.
fumlis og skrikerungene Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Jeg sier som jeg alltid sier... Du kan hvis du vil. Jeg hadde forøvrig gått for dekk-slashing .. Om natten når alle sover selvfølgelig;-) Eller... Nei, falske bøtelapper er tingen;-)
Gjest Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Skal jeg sende deg pm så får du kontonummeret mitt til innbetaling=)
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Gud er god, Herren hører: nå tauer de som ville nøkken her nede, for et liflig syn fra min solfylte balkong. Og så kan jeg utsette slashinga en smule, i morra kanskje?
miriam007 Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 en annen ting som også garantert funker er å gå tett inntil bilen med en spiker eller noe annet som lager dyyyyype riper. svuuuuusj så må hele siden lakeres - og d er dyrt d gitt. mohahaha!!
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Ja, men de forstår ikke hvorfor det skjer - må i så fall legge igjen en lapp på vinduet...
miriam007 Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Om du risser inn teksten "du har feilparkert jævla idiot" i frontruten så bør det gå opp ett lys for vedkommende. om ikke er det garantert noen her inne som kan fikse bremsene?? hoho
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå