Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som handler der?

er jo litt dyrere enn lookfantastic.com ser det ut som, men slipper jo å batale toll på det da...

*lurer*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke visst om det før, billig der da:)

Skrevet

Men har dere sjekket strawberrynet.com?

Jeg handler der. Der er det jo veldig billig.

Fraktfritt, og det du eventuelt må betale i toll, får du refundert fra strawberrynet.

Skrevet

Bestill i flere omganger fra strawberrynet, så slipper man tollstyret! Betaler jo ikke noe frakt uansett :-)

Skrevet

syntes det er litt vanskelig å finne fram på siden deres, stemmer det at de ikke selger hårprodukter? Ikke id sminke?

Betaler dere med visa kort?

Skrevet

De har vel noen hårprodukter, i alle fall TIGI vet jeg.

Jeg mailet nettopp med Kitty Wong hos Strawberrynet og spurte om akkurat id sminke, og hun sa de var tomme for det nå, men skulle ta det inn igjen så fort som mulig. Veldig populære produkter som forsvinner raskt.

Det med tollen er at man må betale toll for alle beløp over 200 (tror jeg det er) så hvis produktet du kjøper koster mer enn det, så slipper du ikke unna.

Det jeg gjør da er å skanne inn kvitteringen på betalt toll, og sender denne på mail til strawberrynet. Innen en uke er beløpet tilbake på min konto.

Skrevet

Tusen takk for svar, siste spørsmål, betaler du med visa kort?

Skrevet

Takk altså, da har jeg fått bestilt litt. bare å vente på id prodktene skal komme tilbake da. Var jo ikke vanskelig i hele tatt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...