Gå til innhold

Er det noen som har lavt stoffskifte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin den 09.12.08 og har lavt stoffskifte og lurte på om det

er noen andre som har erfaring med dette?.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også lavt stoffskifte, har hatt det siden jeg var 15 år. Legen min har sagt at det ikke er noe farlig, men jeg skal ta blodprøve oftere enn før graviditeten. Pga at stoffskiftet kan endre seg mye fortere når man er gravid.

Han sa også at Levaxin ikke er skadelig for fosteret.

Men du burde diskutere dette med din lege.

Skrevet

Jeg har også og fødte ei jente for snart 11 mnd siden:) var ingen problem med lavt stoffskifte, bare ta den vanlige dosa og ta blodprøver jevnlig som legen sier så går det nok bra:)

Lykke til:)

Skrevet

Hei.

Jeg har termin 16 desember og har lavt stoffskifte.

Jeg skal til legen og gi beskjed om graviditet og ta prøver av stoffskiftet på mandag.

Jeg har lest litt selv at barnet ikke produserer dette selv og er da avhengig at vi har en riktig dosei kroppen. Og at vi etterhvert trenger høyere dose da babyen tar litt av våres dose...

Skal forhøre meg litt om det hos legen.

Gi meg en oppdatering hvis du får greie på noe som er greit å få med seg:)

Skrevet

Var hos legen i går og tok nye prøver. Tar 3 tabletter ekstra den ene uken og to uken etter. Er viktig å ta ofte prøver da stoffskifte kan endre seg mye under en graviditet. Har 2 barn fra før men fikk ikke lavt stoffskifte før etter 2 mann. Vi får holde hverandre oppdatert :-)

Skrevet

Har du plutselig økt dosen nå? Før du har fått svar på prøvene?

Var hos legen på mandag og tok blodprøver, så skal bli fulgt opp på det området.

Har heller ikke hatt stoffskifteproblemer i forige svangerskap, så dette blir nytt for meg også...

Lykke til:)

Skrevet

Ja har økt dosen før svar. Hadde en sa i januar og i det svangerskapet forandret stoffskifte seg fort så legen ønsket at jeg skulle øke med en gang. Legen skal ringe med en gang han får svar på de nye prøvene så det blir spennende fremover. Er sinnsykt kvalm hele døgnet men kaster heldigvis ikke opp :-).

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...