Gå til innhold

Selvom man bare er gravid i ni mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så vil jeg anbefale å bruke ppenger på gravideklær... for fytte rakkeren så kjedelig det er å gå i ni mnd å føle seg som en fretex-container... Dette er tredje og siste svangerskap, og nok en gang har jeg valgt å "spare".... jeg gleder meg til å pynte meg litt igjen jeg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste jeg så i innlegget ditt var ordet "bare"......

Skrevet

hva betyr det?

mangler det ord???

Skrevet

Mangler ikke noe her.

Neste gang skal jeg kjøpe et par ok gensere og en eller to ok bukser. Så får det + det jeg har fra forrige gang holde. Følte meg som en dass hele siste svangerskap. Men da syns jeg alle mammaklær var enten stygge eller dyre da.

Skrevet

BARE ni mnd???

Skrevet

hehe.... ja det var kanskje en underdrivelse.... for det første er det nesten ti, for det andre føles det jo som en hel mannsalder... du har rett.... Men fornuften sier liksom "bare" Når det kommer til å bruke penger på klær som er vide på midten...

:-)

Skrevet

ja jeg gikk sånn som du igjenom dette svangerskapet også. men neste svangerskap skal jeg ha nok penger til og se ok ut om jeg vil. (sjangsen for at jeg vil er i grunn liten da.. heh)

Skrevet

Jeg synes alle bukser er vonde å ha på nå, så jeg vurdere å gå de siste 13 ukene bukseløs... satser på at våren blir kort og sommeren starter tidlig. Har kjøpt bukser på hm i str 44, er en 42 til vanlig (vi snakker breeeeeeeeeie hofter), men nå begynner de virkelig å stramme i linningen! Topper har jeg heldigvis nok av i form av tunikaer som jeg tenkte å bruke når jeg var ferdig med å være gravid også.

Skrevet

Da jeg gikk med førstemann kom jeg fint inn i vanlige klær i 7,5 mnd, etter det måtte jeg ty til mammatøy, kjøpte to bukser tror jeg, og noen helt enkle topper.

Med nr to derimot, da måtte jeg inn i mammabuksene allerede etter 3 mnd, og måtte kjøpe nye hver mnd, vokste i rekordfart!!!! Det kostet jo litt, men ikke så altfor ille...var uansett vel verdt det, hadde ikke taklet 6 mnd i joggebukser altså!!!!

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

Tips: leggings og tunika =) leggingsene kan jo tøyes i det uendelige, og så kan man ha dem under magen...

Skrevet

Her går det i tunika og stilongser! :P Godt det bare er 8 uker igjen.... Og min siste :) 3mann her også :D

Skrevet

Hæ? Prøver du å si det er uanstendig av meg å gå bukseløs?? ;)

Magen kom etter 6 uker begge ganger her så mammaklær har vært helt nødvendig!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...