Gå til innhold

Utdanningsforbundet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meldte meg inn ved å sende enn sånn nettsøknad-ting, men har ikke hørt noe enda, er vel 2-3 dager siden. Hvor lang tid pleier det å gå før an hører noe? Trodde jeg skulle få en slags bekreftelse på mottatt innmelding i det minste, men nei...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke, men lurer på hvorfor du valgte utdanningsforbundet?

Skrevet

Hei!

Har du mottatt bladet "utdanning", medlemsbladet til utdanningforbundet? Har du det så står det medlemsnr ditt bakpå. Har du hverken mottatt blad eller brev fra dem, i brevet skal det være bla et medlemskort samt annet info, så ville jeg ringt dem. Telefon nr 24 14 20 00. Håper det ordner seg!

Skrevet

hun er /blir snart lærer (studerer hvertfall ped som jeg har fått med meg og noen fag- skal vertfall jobbe som lærer)

utdanningsforbundet er jo lærere og førskolelæreres fagforening. eller finnes det noe annet som f.eks du er medlem av ( som eventuellt er et bedre alternativ?) :)?

alva, jeg husker ikke hvor lang tid det tok før jeg fikk tilbakemelding, men de har jo det der medlemsbladet "utdanning" som kommer vel 1 gang i mnd. kanskje du ikke får noe mer enn at det plutselig ligger i postkassa, sammen med en regning sikkert

jeg meldte meg inn i begynnelsen av førsteklasse på førskolelærer, da hadde de to representanter som besøkte klassen vår, og vi meldte oss inn der og da (ikke på nett) vi fikk faktisk sånn nøkkelsnor som det sto pedagogstudentene på samt en drikkeflaske (hehe) (de lokket oss med det- SE hva dere får av oss om dere blir med!) siden jeg er (var) student har jeg ikke måttet betale noe enda, men får fortsatt bladene i posten

Skrevet

Ok, da satser jeg på det :-)

Når i mnd kommerbladet vanligvis da? Slutten, begynnelsen, midten?

Er ferdig lærer til sommeren ja :-)

Skrevet

Husker ikke helt jeg - er år og dag siden jeg meldte meg inn, men du må kanskje regne med ei ukes tid:)

Skrevet

Bladet kom i for noen dager siden, så det er nok ei stund til neste gang ja<<<<<<<<<<<<<<.

Skrevet

heh,... selv om jeg har fått bladene jevnt og trutt i posten i over 2 1/2 kan jeg faktisk kke svare deg på når i mnd de kommer :)) hehe lever i en liten boble av sus og dus tror jeg. vertfall sus! :)

Skrevet

Æsj, typisk uflaks, jaja haster jo ikke sånn sett, men har fått vite at det kan være lurt å være innmeldt når de skal begynne å ansette nye lærere og slikt.

Skrevet

Bladet kommer rundt den 15. hver mnd. Husk det første året som medlem er gratis. Hele studentperioden er gratis. Det var noen som lurte på om det var en annen fagforening som lærere kan være medlemmer av, det er det, skolens landsforbund.

Skrevet

vet vertfall at utdanningsforbundet hjelper deg med advokathjelp om du skulle komme i konflikter med arbeidsgiver /høyskole, uten at du trenger betale noe fordi det er blandt de tingene man betaler for med medlemskontigenten. ellers tror jeg de har gunstige forsikringsavtaler (er det med vesta?) og da kan du forsikre hele familien, innbo, bil, reiseforsikring , hele pakka (arrester meg noen om jeg tar feil?) desuten driver de med lokale lønnsforhandlinger (blander jeg med den andre fagorganisasjonen nå?- hehe, vaklendes grunn jeg står på nå) (kanskje det er det alle fagorganisasjoner driver med)

og har du en dyktig representant i kommunen din kan du nyte godt av de lokale lønnsforskjellene- eller visa versa. hehe

Skrevet

ville bare minne deg på at du kan få gratis medlemskap i utdanningsforbundet ett år etter endt utdanning:-) Det fikk jeg, men så er det jo noen år siden så det kan jo være de har endret praksis :-)

Skrevet

Joda, det er fortsatt gratis første året som lærer :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...