Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av å sitte på den, rett og slett!

På tide å gjøre noe kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

neiehiehei

 

 

her har vi jo en liten jobb å gjøre først :-)

Skrevet

Neeeehh, du får legge deg ned istedet, hvile rompa litt ;P

Skrevet

Står når jeg dibber jeg...

Skrevet

haha! hm... er vel ikke så forferdelig vanskelig å skjønne hvorfor jeg fremdeles ikke har kunnet fjernet første del av nicket mitt enda..

 

huff

 

nei, det får jaggu vere påminnelse nok. jeg stikker å BEVEGER meg litt, mere enn bare fingermusklene som må trenes :(

 

hade så lenge (så får vi se hvor "lenge" det blir)

Skrevet

Tjukkeboller er fine de!:-)

 

Kom å sett deg igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...