Gjest Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Av å sitte på den, rett og slett! På tide å gjøre noe kanskje?
dritgrei hei hei! Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 neiehiehei her har vi jo en liten jobb å gjøre først :-)
To tette + snart ei med flette Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Neeeehh, du får legge deg ned istedet, hvile rompa litt ;P
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 haha! hm... er vel ikke så forferdelig vanskelig å skjønne hvorfor jeg fremdeles ikke har kunnet fjernet første del av nicket mitt enda.. huff nei, det får jaggu vere påminnelse nok. jeg stikker å BEVEGER meg litt, mere enn bare fingermusklene som må trenes hade så lenge (så får vi se hvor "lenge" det blir)
Gjest Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 Tjukkeboller er fine de!:-) Kom å sett deg igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå