Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har teutonia softbag:

Hvor gammelt og hvor lang var babyen når den vokste ut av bagen?

Gikk dere da over til sportsvogna?

Teutonia sportsvogna kan jo legges helt flat ikke sant? Når kan jeg begynne å bruke den da?

Og så lurer jeg på om dere har prøvd å gjøre om denne bagen til pose, og om denne posen da er egnet som vårpose i sportsvogna? Sånn at man bare trenger den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har softbagen og sportsvogna vi ja. Jenta mi er snart 4mnd og bruker softbagen fortsatt. Hun er vel ca 66cm lang nå, og vi har også en varm pose oppi. Ikke sikker, men tror hun kan bruke den til hun er 6-7mnd hvertfall, men da er det jo sommer og, så kommer kanskje til å bytte til sportsvogna uansett.

Vogna kan legges helt flat ja...dvs...den blir jo ikke paddeflat:) men tror den er en av de som blir minst av sportsvognene.

Har ikke prøvd å gjøre bagen om til pose enda nei, så det kan jeg ikke svare på. men er generelt veldig fornøyd med vogna. Eneste som irriterer meg er at det er lite plass under vogna, og det skulle jeg gjerne hatt ja. Men den er super å gå tur med og enkel og legge sammen.

Skrevet

hehe jeg misforstod det med legges flat ser jeg:p

Ja den kan legges helt flat så hun kan ligge ja:)

Skrevet

Jeg heiv nettopp ut softbag'en, tester ihvertfall hvordan det blir.. Småen er 4,5 mnd, ganske stor, og liker ikke ligge så veldig flatt når han er våken. Så jeg har satt opp et lite hakk på sportsvogndelen, da er han mer fornøyd. Sitter selvsagt ikke da, blir jo bare en liten oppheving.

Han ligger rett i sportsvogna i en dunpose, og så ligger det et lammeskinn underst. Og så tar vi stormtrekket over.

Vi prøvde med forrige baby å gjøre bagen om til vognpose, men syntes ikke det var noen suksess.. Det ble så klumpete og rart, litt stivt liksom. Og så var det et makkverk å få alle spiler og spenner og reimer av for å gjøre den om, hehe. Så fant ut at dunpose + stormtrekk var det beste.

Skrevet

stormtrekk? Hvar det? Er det det regntrekket du mener?

Skrevet

Nei, ikke regntrekket. Mener det der svarte overtrekket som brukes på sportsvogna - den dekker nederste del av sittedelen og festes med trykknapper nede på kalesjen, liksom. Hm, ser at den forklaringen ble litt rar :) men det trekket fulgte ihvertfall med da vi kjøpte vogna.

Skrevet

Det kalles visst "vindtrekk" i Teutonia-katalogen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...