2010 baby =)? Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Heisann! Jeg glemte p-pillen tirsdag og onsdag (tok siste mandags kvelden). Hadde sex igår og idag fikk jeg mens murring i magen. Tok en pille i ett tida og like etterpå kom det en blødning kombinert med brun utflod og slim. Har jeg blitt/er jeg gravid ? Hvorfor blør jeg ? Er det en slags mellom blødning? Burde jeg ta angrepillen? Er ikke gira på å ta angrepillen, vi helst bare fortsette nå på pilla og håpe blødningene går over. RÅD ANYONE ? Ganske stressa nå.
så gla' Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Hei! Blødningen kommer nok fordi du ikke har tatt pilla siden mandag. Dersom du ikke har noe ønske om å bli gravid, kan nok angrepillen være lurt. Du kan vel ta den, også fortsette med pillene som før. Tror også at du bør bruke annen beskyttelse en stund siden du har glemt pilla et par dager.
KR0705 Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Jeg glemte pilla selv, og fikk en mens lignende blødning. Jeg fortsatte på pilla og da stoppa blødningen. Så lenge du har glemt pilla er ikke pilla sikker og anbefales å bruke en annen form for sikkerhet i 14 dager. Men tror at muligheten for graviditet er liten så lenge du glemte den bare i noen dager. Men ikke godt å vite selv, noen blir lettert gravid en andre. Angrepille er ikke bra da, så jeg hadde ikke tatt angrepille. Men hva tenker du hvis du blir gravid da? Jeg tok det alltid som det kom jeg da, men det er kanskje fordi det ikke hadde vært så farlig for meg å bli gravid. Hadde nok vært værre for samboeren på den tida.
Gjest Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Heisann. Når jeg gikk på ppiller så ble jeg gravid pga av at jeg ikke tok piller på 1 uke.. så begynte jeg på ppillene. å da sjedde d noe forferdelig. Jeg forsto ikke hva som skjedde. Men jeg fikk en KRAFTIG blødning, og jeg fikk til helsesøster på amathea, og fikk me skje om at d var en spotan abort. å d var veldig forferdelig, så måtte til legen å sjekke etterpå om alt var greit. Håper ikke jeg skremte deg, men ville bare si d.
2010 baby =)? Skrevet 10. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2008 Nei jeg vil ikke ta angrepille...Så jeg satser på at det går greit denne gangen! Men hvor tidlig kan man ta graviditets test egentlig ? Noen som vet ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå