belinda 23 Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Hvordan beg dette? Er så redd jeg kan ha fått det...Har ondt i hodet, slapp og ondt øverst i magen...Men ingen markant vektoppgang/vann i kroppen...Er ikke VELDI syk, bare uvel liksom...
Supermamm Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Ring legen din og be om en sjekk du. Burde få det undersøkt så fort som mulig!
<3 coccinelle Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Hadde det i sist sv.skap, men det begynte med vann i kroppen og etterhvert høyt blodtrykk og proteiner i urinen. Hadde lange mye vann i kroppen først. Men tror det skal være to av tre av disse symptomene. Det er jo vanskelig for deg å vite om du har proteiner og høyt blodtrykk. Best å sjekke uansett...
Lanfear86 *23uker på vei* Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 hovedsymptomene er høyt blodtrykk og protein i urinen
Tomtetroll Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Jeg fikk ikke protein i urinen før en uke før termin, men hadde hatt svangerskapsforgifning i en mnd. Fikk vondt i hodet, høyt blodtrykk, ble fort svimmel, og ingen sko eller sandaler passet meg. Måtte bruke mannen min sine slitte joggesko, med hælkappene trødd ned om jeg skulle bevege meg ut av huset. Føltes ut som om jeg gikk på vannputer.. Legen fulgte meg nøye opp, for det kan bli farlig om det går for langt, og da må de i værstefall sette igang fødselen. Det skulle dem gjøre på meg, men heldigvis kom ungen ut dagen før de skulle sette meg i gang. Du bør kontakte lege i morgen å få en haste time, så følger legen deg opp.
nussie Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Under mitt første svangerskap fikk jeg det. Begynte med høyt blodtrykk fra uke 31,fødte datteren min i uke 37. Svangerskaps forg. gikk på under fødselen og etterpå. Ble ganske dårlig og fikk helvetesild pga dårlig imunforsvar. Jeg hadde ikke vann i kroppen,men høyt blodtrykk og noe proteiner i urinen.Har høyt blodtrykk under dette svangerskapet også,så blir fulgt opp ekstra.-Undersøk det du,så slipper du å uroe deg og bekymre deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå