Prish Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Søstera mi er gravid. 17+5. Hun begynte å blø litt friskt blod. Var bare litt på papiret, men hun er selvfølgelig kjempe redd nå. Hun skal på sykehuset på undersøkelse. Er det noen her som vet hva det kan være? Hvordan gikk det med dere? Håper noen kan svare.
fumlis og skrikerungene Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Jeg hadde styrtblødninger i uke 12. Jeg hadde morkaka foran livmora, eller hva det var.
Prish Skrevet 10. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2008 Noen andre som vil dele sin erfraring med dette problemet? Er drit nervøs her...
fumlis og skrikerungene Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Alt gikk bra. Hadde noen småblødninger i noen uker etterpå og, men alt rettet seg, og nå er sønnen min 10 mnd:-)
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*1pp* Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Etter uke 16 kan gravide ringe fødeavdleingen.. De tar blødning ganske seriøst.. I alle fall her på ahus.
Fire småtroll Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 Jeg blødde litt i alle tre svangerskapene, men ver nok litt kortere på vei, sånn ca 12-15 uker... Ikke mye blod, men litt blodig utflod. I følge jordmor var det ganske vanlig å blø litt når man var ca 3 mnd på vei, men husker ikke hvorfor. Jeg ble ihvertfall sykemeldt i to uker med beskjed om å ta det litt med ro. Alt gikk fint alle tre gangene..
Gjest Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 jeg blødde i uke 18... alt gikk fint. men bødde også mye tidligere i svangerskapet ( uke 4-13). så trodde vi alt var bra, men så kom det da tilbake. de mente dte bare var en rest fra noe som hadde hopet seg litt opp eller at morkaken hadde flyttet litt på seg. hadde resten av svangerskapet ikke lov til noen for for fysisanstrengele, ikke gå for langeturer, ikke bære tungt, ikke husarbeid, ikke være skittentøyskurven, våteklær og helle rikke gå/stå formye annet en å dusje og gå på do så lenge det blødde osv... noen utrolig kjedelige uker... kan hende jeg hadde såpass strenge "regler" pga at jeg harr blødd end el tidligere... også hadde jeg masse nedpress og KJEMPE sterke kynnere etterhvert(de varredde for prematur fødsel) så det gjorde jo alt enda strengere..... lykke til til søsteren din, og bare spør om dere lurer på noe mer...... kan hende jeg kommer på noe hvis jeg får konkret spørsmål:)
Prish Skrevet 10. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. april 2008 Takk for det! De er på vei til føden nå. Sist hun var gravid hadde hun MA i uke 11, så det hadde vært veldig trist om det går galt denne gangen også. Vi krysser fingrene for at alt er bra og jeg blir tante i september ;o)
meg & to små vampyrer Skrevet 10. april 2008 #11 Skrevet 10. april 2008 Jeg blødde en gang rundt uke 16 eller 17. Men det var etter sex da. Og da mente de at det nok bare var pga det. Det gikk fint hvertfall.
*tingeling* Skrevet 10. april 2008 #12 Skrevet 10. april 2008 Jeg blødde flere ganger gjennom svangerskapet. først i uke 8 og så i uke 12 og en gang til i uke 22 eller 23. Det var aldri noe galt hos meg, og nå har jeg en nydlig jente på 9mnd Så blødninger trenger ikke å være farlig, men du må alltid kontakte lege å få det sjekket
Gjest Skrevet 10. april 2008 #13 Skrevet 10. april 2008 Jeg blødde i uke 20. Gjennomførte både utvendig og innvendig u.l. De fant ikke ut hvorfor jeg blødde. Alt gikk bra. Jeg fikk ei flott jente som np er 5,5 mnd :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå