Cat.68 Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Det vil jeg, så det vore jo en lur ide å slutte å lage inlegg som direkte eller indirekte hinter til produktet hennes? Argh at ikke voksne mennesker kan følge en simpel regel da . Må dere virkelig ha det med teskje. Jeg liker Lenej og vil ha henne tilbake her, Men skjønner godt hvorfor det ble slik, og det er dere som reklamrer som fikk henne utkastet i tilegg til det hun selv skrev.
Gjest Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Tror ikke dette nytter, Cat. Disse har vost litt tungt for det.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 hei FLINKE FLINKEKJERRINGA:) hehe, ler når jeg ser nicket ditt:)
Cat.68 Skrevet 10. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2008 Er så enig med deg, Men det hjelper jo ikke om Lenej tar et hint når ikke resten av heiagjengen gjør det!
Gjest Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Heihei!:-) Ja det er jo din fortjeneste! Jeg holdt på å le meg ihjæl når du skrev det i innlegget, kunne ikke la vær å kapre det nicket:-)
Gjest Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Naeh ... mye mer goy aa lage boelleinnlegg om koseposer. Vi som ikke har noen egeninteresse av det faar forresten lov av modde ... det har hun selv sagt en gang paa ris og ros :-D
fumlis og skrikerungene Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Det er sant. Får håpe de får det inn snart da. Hvis de er så glad i henne som jeg har sett tendenser til her. Rene gudedyrkelsen, jo!
nickoline og supermann Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 møkka lei. for en gjeng med høner.... la dem svare på sine egne tråder. svar på alt annet som blir lagt ut, så forsvinner de raskt ned på neste side.........voila......borte.
Gjest Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 Lene vil jo ikke være her så da er det vel ikke et problem?
Gjest Skrevet 10. april 2008 #10 Skrevet 10. april 2008 da maa du ikke svare paa traader som handler om oss kaklehoener da nickoline, he he
Gjest Skrevet 10. april 2008 #11 Skrevet 10. april 2008 Har Lenej blitt kastet ut? Vært litt for opptatt med oppussing denne uken ser jeg
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 10. april 2008 #12 Skrevet 10. april 2008 hehe, jammen du er jo flink! passet så bra:)) hehe, men hva er det dere babler om med lenej- er det ikke freja sin sjokolade pose den derre kosepose greiene er da? hva har det med henne å gjøre?? skjønner ingenting ...
Gjest Skrevet 10. april 2008 #13 Skrevet 10. april 2008 Hvem har sagt Lene vil komme hit igjen..? Sist jeg så, så hadde hun tenkt å dra herfra. Kanskje dette bare var siste stunt? Og med tanke på hvor mange poser hun har solgt idag, så vil jeg si det funket også!
Cat.68 Skrevet 10. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 10. april 2008 Det er mulig det og det er jo trist, for jeg likte Lenej og såg gjrne hun kom tilbak jeg da.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 10. april 2008 #15 Skrevet 10. april 2008 Om hun er kastet ut er hun nok happy med det. Hun er jo drittlei hele dib. Tror ikke hun er furten for en pause. Og hun har jo kontakt med en hel del dibbere utenom dib også. Ikke det at jeg skal forsvare reklamering, og det er greit at ikke hun skal skrive om det, men det må være lov for oss andre å diskutere produktene hennes på lik linje som alle andre produkter vi diskuterer her (som heller ikke har betalt reklameplass). Hva har hun gjort i dag siden alle er så krigerske rundt dette plutselig? (Jeg sov lenge i dag og har tydeligvis ikke fått med meg hva som skjer, for så vidt positivt å ikke vite hva som skjer her til en hver tid). Men om hun har hyperreklamert i dag så kanskje hensikten var å bli kastet ut. Vanskelig å avvenne seg fra dib vettu.
Poteto Skrevet 10. april 2008 #16 Skrevet 10. april 2008 eg vil ha ho inn igjen. pga hemmelig venn, er vell ho som har hatt ansvar pga det vil vite hvem som sendte den rare pakken til meg
Joikaboll@ Skrevet 10. april 2008 #17 Skrevet 10. april 2008 Men jøsses, trodde jeg "bodde" her inne jeg, men jeg har da ikke fått med meg noe av det dere skriver om. Hva har skjedd med lenej?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 10. april 2008 #18 Skrevet 10. april 2008 hun sørger for at dere får vite det.. hun har da fortsatt kontakter.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 10. april 2008 #19 Skrevet 10. april 2008 Virker som hun har nevnt vognposene og blitt kastet ut.
Mayken Skrevet 10. april 2008 #20 Skrevet 10. april 2008 Æsj, alt man går glipp av når man må jobbe. snakket jo med Lenej her inne senest i går jo. Jeg vil ha Lenej inn igjen!! Men kan se ut til at jeg må holde meg på msn i stedet da.
Northernlights Skrevet 11. april 2008 #21 Skrevet 11. april 2008 Alt man går glipp av når men ligger mange timer etter...
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 11. april 2008 #22 Skrevet 11. april 2008 hehe, er ikke bare da? Men sant det, går jo glipp av all kranglingen når man er oppe på "feil" tid. Kanskje derfor jeg ikke deler synet på at dib er sååå ille, hehe sitter jo stort sett her på samme tid som deg :-) (Inntil videre ihvertfall.. når varmen kommer så får kanskje jeg sove om natten også i stedet for å ligge og vri leddene).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå