Gå til innhold

Hvordan går det med deg Plutseliten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du like vondt eller har det gitt seg litt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, håper du er bedre!! Ikke noe moro med hoste altså :)

Tvi tvi!!

Skrevet

Huff... hoster du nå??? Har ikke vært her på noen dager... står med hodet i malingspannet! Så jeg har gått glipp av oppdateringer på formen din:=/

Masse god bedrings ønsker til deg!

Skrevet

Tusen takk :)

Det går litt bedre idag,hoster litt mindre men det gjør fortsatt vondt og feberen er på retur!

Hadde fått lungebetennelse og ørebetennelse,så de to dagene alene med barna var ikke særlig gode :(

Kjenner nå at kroppen min har fryktelig lite å gå på....har begynt å ta Rosenrot?! Hmmm...skulle visst hjelpe til med å gi meg litt energi :)))

Men dette går over,og da kan man ikke klage.

Samboer har stilt opp 100% etter at han kom hjem fra møter i London. Tok fri i går,og fikset og ordnet.Idag er minstemann hos mine foreldre....og jeg tusler rundt og koser meg med storesnuppa som har hjemmeskole idag.

Synd med finværet jeg ikke tør å sette meg ut i ,men kan nyte det gjennom vinduene :)

Skrevet

Måtte forresten ta røntgen også.....det for å stille diagnosen og for å utelukke ribbensbrist,som man kan få ved kraftig hoste.

Fikk det da jeg gikk gravid med eldstemann,men det var fordi hun spente fra i den noe trange hulen ;) Og kombinert med hoste,så bristet det. Men trodde ikke det var mulig under normale forhold :)

Og det var heldigvis ikke noe brist eller brudd :)

Bare lungebetennelsen og det gjør jo litt mindre vondt.

Skrevet

Hadde en mistanke om at det var lungebetennelse ja, for jeg kjente igjen beskrivelsen din...

Godt det er sjekket og at du får riktig behandling, da går det seg raskt til heldigvis. Og godt at mannen stiller opp:-) Hurra for slike menn:-)

Skrevet

Du, vedr rosenrot, så ikke kjør for hardt på om du er litt på lavgir....det er som å kjøre Lada på Autostradaen og bør kun tas i korte perioder......Det er sterke saker som trigger.....

Er det immunforsvaret som er litt sviktende.....så er kanskje andre ting å foretrekke......med tanke på sykdommen din...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...