ChellBell - har født! Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Er det normalt å få litt vondt i magen igjen når man er ca.13+0? På en vondt-skala fra 1-5 så ligger det ikke på mer enn 2, men det stikker, kniper, trekker og drar føles det ut som. Det kom etter ultralyden på tirsdag og har vært der konstant siden.
tosøtetuller Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Ja. Jeg har smerter som sitter nesten i lysken, kjennes som noe strekkes og det er visst båndene til livmora som strekker seg. Hadde dette sist svangerskap også. Men jeg har det ikke konstant, mer i tak... Får i tillegg lettere mageknip når jeg er gravid, kanskje tarmene som flyttes på når det blir trangere i magen. Hvis du er bekymret Synes jeg du skal kontakte legen din. Alltid bedre å gjøre det en gang for mye enn en for lite. Ellers tror jeg ikke det har noe sammenheng med UL du var på...
ChellBell - har født! Skrevet 10. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2008 Takk for svar. Jeg er ikke bekymret, jeg har bare vært inne i en så utrolig god periode for tiden uten noen smerter av noen slag... Så bortskjemt som jeg har blitt trodde jeg at jeg skulle ha det sånn resten av svangerskapet
mama73 m/tre søte små Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Jeg har hatt slike "vondter" mer eller mindre hele svangerskapet så langt, men har hatt noen roligere perioder inni mellom. Nå er jeg i uke 18, og har akkurat hatt fire dager med strekking og en slags tyngdefølelse i underlivet. Det er livmoren som strekker seg, og tyngdefølelsen kommer visst av at det er ekstra mye blod som samler seg i livmoren under en graviditet. Fort gjort å bli bekymret når ubehageligheten er der, men også når den forsvinner;-) men, begynner å bli vant til det nå;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå