19maigull Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Noen flere som har lest artikkelen i bt i dag? kk får knusende kritikk fra de fleste hold syns jeg, begynner å bli vett skremt snart... har termin om en og en halv måned å hvet ikke hva jeg skal gjøre, det er min første fødsel å nå føler jeg at jeg må føde alene uten hjelp å støtte fra de angivelige sinte og sure jormødrene på kk.. vist de bare gjør vondt verre så er det jo nesten bedre å føde hjemme så får det gå som det går...!! huff jeg gruer meg:(
Swan Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Hmm...Har ikke lest det.. Er det i papirutgaven det står? Jeg har termin om 5 dager og skal føde på KK..
volvo-mamma Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Jeg har født 2 ganger på kk og har ikke opplevd å ikke bli tatt vare på...Men det var jo mye trggere andre gang enn først, for da var jeg mer bevist og trygg på meg selv Jeg skal ha nr 3 på kk om ca 3 månder eller 11 uker og gruer meg ikke, syntes de gjør en god jobb der oppe jeg, selv om det hender at de kasje feilvurderer i noen tilfeller,men husk på at det er mange fødsler på kk i løpet av et år og de er bare mennesker de som jobber der på lik linje med oss andre dødelige
Mops7 Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Jeg har fødet seks ganger på KK, og har hatt veldig varierende erfaringer derfra. Jeg kommer til å føde på KK denne gangen også, og er ikke bekymret. -Mye fordi jeg vet hva jeg kan kreve, og når du ikke er førstegangsfødende hører jordmødrene stort sett litt mer etter. (Uten at det at man har fått mange barn nødvendigvis betyr at man kan alt om emnet...) Jeg vil likevel støtte Voss sykehus, om ikke annet, så for å opprettholde gravides rettigheter til å velge, og for å gi oss et alternativ til KK, som uansett hvor flinke de er er en STOR og travel klinikk.
Gjest stockholms tjej Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 jeg hadde min fødsel på KK og jeg syns de var fantastiske...jeg hadde en døfødsel så jeg kan jo si at jeg og min mann hadde ikke klart oss uten den fantastiske jordmoren vi hadde...cathrine sætre så otroligt flink og snill og jeg vet at den natten hadde vært mye mye mer grusom viss de ikke var for henne... jeg syns ikke du ska vara redd..viss du ikke liker jormoren du får så er de bare å be om en annen.
--niffi-- Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Hvilken artikkel var det? Jeg fant ingenting på nettet i dag - men det var en sak i går om noen som gikk LANGT over termin og fikk bedre hjelp på Voss (http://www.bt.no/lokallokal/voss/article542193.ece) og en for noen dager siden om oppussingen - høres ut som om det blir veldig bra, dessverre for seint for oss, da. Har termin om fire dager, satser på at det blir bra på KK. Sist jeg var der var alle jordmødrene jeg møtte kjempegreie, helt fantastiske.
maria isabell Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 har føddd på kk..hadde to jordmødre under fødselen som var helt fantastisk..hadde en jordmor rett etter fødselen som var ganske så ustablil,rett etter fødselen var hun "hitler" jordmor,dagen etter var hun "engel" jordmor....håper virkelig ikke hun skal være med meg under fødselen...kvir meg også til å føde der...har hørt om fødende på kk som har fått beskjeder som.senk skuldrene,dette blir myyyye verre..eller du har jo bare født reis deg opp å gå,uff vi må visst skaffe rullestol til denne pysa...de fleste er jo kjempe snill,men det er noen hekser innimellom...
Gjest stockholms tjej Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 sånn er de jo dessverre i nesten alle yrken...noen som er dårlige på jobben sin,sånne som skulle had en annen jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå