Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Hvor tidlig må man søke nav om foreldrepenger? Vi har ikke søkt enda og har termin 20.juni, begynner det å haste? Hvis man er litt sen med å søke får man da etterbetalt?
Gjest Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 De sier vi må tenke på å søke ca 2 mnd før terminen, så da er jo du rundt den tiden du nå!! lykke til!!!
Zikosu og William Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 like greit å gjøre det nå...er aldri for tidlig ihvertfall....jeg har termin 22.april og sendte inn søknaden for litt over en uke siden,må da ringe og forsikre meg om at alt er i orden til utbetalinga denne måneden...var litt i seneste laget føler jeg...så bare å søke nå,du vet jo aldri om du kanskje plutselig føder veldig for tidlig heller...
1, 2, 3!!! Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Jeg fikk beskjed om at en mnd før termin var greit!
Tante Gustava Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Siste frist for å få etterbetalt er i alle fall 3 mnd etter permisjonoppstart. Så du har det sånn sett ikke travelt, men greit å søke jo før jo heller tenker jeg. Kan være lang behandlingstid, og kjipt hvis søknaden ikke er ferdigbehandlet når man går ut i permisjon og må gå og vente på penger.
Supermamm Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Sendte søknaden i forrige uke og har termin rett før deg: ) Hadde sendt den nå så er du sikker på at den er ferdig behandlet når du går ut i permisjon.
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 10. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. april 2008 takk for svar:-) Skal få søknaden av gårde. Men hvilke vedlegg må jeg få tak i? Bekreftelse på termindato vet jeg. Men noe fra arb.giver eller har NAV alle opplysninger inne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå