Gå til innhold

Huff, har så dårli samvittighet ovenfor jenta mi nå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

=( Var på barseltreff her i formiddag og den stuptrøtte jenta mi på ca.4mnd sov så søtt ute i vogna. Uten babycall, (aldri mer..) men hun sover så godt på den tiden av dagen at hun sjelden eller aldri våkner. Dessuten var jeg ute på trappa å kikka inn til henne regelmessig.

Så plutselig kommer den ene mora å spør om det er min unge som ligger ute å hyler, for hennes unge på ca 3år har vært ute å klatra oppi vogna til jenta mi.. Å i vogna finner jeg henne med klønemerke som blødde såvidt på kinnet, å flere røde små klønemerker rundt øynene.. Åååååååååååååå, så irritert jeg blei!! Å stakkar lille nurket mitt som krampeskreik nærmest.. Den dårlig-mor-følelsen min har vel aldri vært større =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkar, stakkar lita:0((

Skjønner godt du har det fælt! Men det går nok bra, skal du se, både med stor og liten. Regner med mora til 3-åringen heller ikke var i storslag...

*trøsteklemtilstorogliten*

Skrevet

?? Hvor var mora til 3-åringen var det første som slo meg her da...

Skrevet

Ja si det.. Hu hadde ikke akkurat kjempekontroll over hvor de to barna sine var til enhver tid nei for å si det sånn. Har en (snart) 3åring selv jeg, å aldri om jeg lar henne farte sånn ukontrollert rundt omkring!! Men i dette tilfellet er jeg så sint på meg selv hvorfor jeg ikke var ut å sjekka vogna oftere, sånn at det kunne vært unngått =( Selv om ja, har hun passa på ungen sin har det jo ikke skjedd!

Skrevet

Alle har jo ansvar for sine egne barn, så om du har dårlig samvittighet, burde jo hun kanskje kjenne litt på det også :) Ingen kan passe ungene sine hvert sekund, så dette opplever vi vel alle en gang eller flere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...