Mariela-har jente05 og gutt07 Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Hver gang jeg irettesetter henne, noe jeg må gjøre flere ganger om dagen, bir hun sint og hyler og spytter, og det ender med at hun blir liggende å hyle og skrike. Skjønner ikke hvor hun har lært dette, for hær i huset prater vir behersket og rolig til henne. Hun har halv plass i bhg, kan jo være at hun har sett barn dær som gjør dette...Noen som kjenner seg igjen på sine samaldrende, eller har gode råd til en litt fortvila mamma?...
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Trassalder?? Har litt av det samme med nest minste her... Vi får bare henge i, det gir seg nok etterhvert;0) Ikke gi opp ihvertfall!
Mamma2OO5 Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Nei ingen råd herfra. Bare si at vi har en sånn en vi også... spytter ikke (enda), men hyler og ler(!!!!!!). Vi er også rolig og behersket så tror også det er noe han har fra bhg.... utrolig frustrerende!!
Mariela-har jente05 og gutt07 Skrevet 10. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2008 Uff ja, håper denne trassen gir seg ganske snart, sliter på meg dette, synes hun er nokså ufyselig mange ganger Har lyst å bare sette meg ned å grine selv.. Men som du sier, kan nok ikke gi opp nei :/
to jenter og ett gull i magen Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 he he trodde det bare var min som spytter jeg:) hu høres akkurat ut som din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå