Gå til innhold

Bunaden som kom til rette :-D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk - plutselig svarte "låneren" min. Hun hadde glemt å svare på diverse meldinger og telefoner, men skulle lete på loftet. En liten stund etter kom ny melding om "Er det en vest og en bukse?" Jeg svarte at det stemte, men at det også skulle være en jakke. Ny leting sikkert og så ny melding om at jakka også var der. Jeg har den ikke i hus ennå, men jeg er glad for at den er funnet! Hadde ærlig talt gitt opp håpet. Tenkte liksom at det ikke kunne være noen annen forklaring enn at hun ikke hadde den lenger.

 

Og du Yadda, jeg har ikke glemt deg. Maudmannen har vært bortreist i noen dager, dermed ingen tilgang på kopimaskin. Skal få mønster av gårde. Her er snart minstesnupps skjørt også ferdig og det blir så søtt så ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HURRA!!!!!!!!

 

Så bra, at det gav uttelling med masingen...*smiler*

Det blir fint å bunaden i hus igjen. hipp - hipp

Skrevet

Hei! Dette var jo kjempegode nyheter! Ja, noen personer er jo bare født glemske og distre, så godt at det "bare" var det, denne gangen, og at den ikke var blitt borte for godt.

Skrevet

Så bra!

 

Godt å høre!

 

Lykke til med å lage nummer to!

Skrevet

Det var en god nyhet!! Da slapp du å skrive trusselbrev og sende regning i posten :)

 

Godt å høre at folk ikke er slemme, bare surrete. Det kan jo skje den beste :)

Skrevet

Så flott da gitt!!! Det hjelper å mase!!!

Skrevet
Å så supert at det kom til rette!!!!!! :) Det var jammen bra. Jeg regnet med at du har det like travelt som alle andre småbarnsmødre, så jeg ville ikke mase.... :) Men gleder meg ja! Må ut og handle garn. Kanskje du kan tipse meg om hva slags garn jeg trenger til buksen så kunne jeg fått handlet noe i helgen? Så har jeg det klart den kvelden jeg kommer hjem og finner mønsteret i postkassen og kan komme igang asap. :D
Skrevet

Så flott at den ble funnet :)

Hehe..blir at jeg går å tenker på det....og ble glad på deres vegne at den kom til rette igjen.

Skrevet

Du fant den du................. Nå er det min tur til å lete etter våre.... hahahaha hvor rydda jeg dem hen da... vi hadde jo visning... shitt...

 

 

men når din dukket opp så velger jeg å tro at våre også finner veien ut i lyset igjen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...