Lillegulle<3 Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Bestillte meg en stelleveske den 26, fikk en bekreftelse på mail og pengene er trekt fra konto. Fikk med et sporings nr. Har prøvd å spore denne opp på deres egne nettside, på sporing i usa (finner ikke noe) og nå ringte jeg posten i Norge og de hadde ikke noe som var kommet til Norge på det nr. Har prøvd å sent de mail men ikke svar, har prøvd å ringt men kommer bare til telefonsvarer.... Begynner å bli nærvøs for å ha blitt lurt ;P Har dere hatt noe problem med dem ??
moden mamma Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Har akkurat fått stelleveska mi derfra. Ingen problem, tror det tok litt over en uke. Flere av oss vordrende tvillingmødre kjøper dobbel stelleveske der da det er utrolig mye å spare på det... Ingen av de jeg har snakka med har greid å spore pakka ut fra info man får i mail - og vi har venta på pakka alt fra 1 til 2,5 uker.. Hvor lenge har du venta på pakka?
*tybber* Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Jeg har også bestilt stelleveske derfra, ikke noe problem det. Tok mellom 1 og 2 uker, husker ikke helt, fra jeg bestilte til jeg fikk den. Håper du får den snart da. Tror som sagt ikke du har blitt lurt altså, er maaange som har bestilt derfra, som har fått det de har kjøpt! )
lilletrulte Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Jeg også prøvde å spore pakken med det nr. jeg fikk uten hell. Men i dag kom den i posten:) Slapp til og med toll og alt det dere tullet;) Ble bestillt den 28.3, sendt den 1.4 fra dem, og kom i posten i dag.
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Jeg venter også på pakke fra kiwi-kid... Har også prøvd å spore pakken, men uten hell. Bestilte den 28 mars, så jeg håper den kommer snart. Er jo litt utålmodig også da... :-)
<3 coccinelle Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 hvilken stellevæske har dere bestilt? Bestilte en fra skip hop. Noen som har det?
Gjest Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Jeg kjøpte en skip hop stelle veske derifra. Det gikk utrolig bra. Vesken kom raskt og det ble billig da de sendte den som gave så det ble ingen toll:)
<3 coccinelle Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 gjorde de det automatisk eller ba du om det?
lilletrulte Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 De sendte det som gave automatisk, pluss at de satte verdien på pakka til 30 dollar uten at jeg spurte om det:)
Gjest Skrevet 10. april 2008 #10 Skrevet 10. april 2008 Jep, stemmer det. Sendte den automatisk som gave og verdi på 30 dollar. Genialt sted å shope fra:)
<3 coccinelle Skrevet 10. april 2008 #11 Skrevet 10. april 2008 så inteligente folk de har der da? Likte du den stelleveska fra skip hop? Bestilte Dash deluxe i farge carcoal
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 10. april 2008 #12 Skrevet 10. april 2008 Nettadressa til dette stedet da folkens? Noen som har den?
Lillegulle<3 Skrevet 10. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 10. april 2008 oki ble veldig betrygget siden dere heller ikke klarte å spore pakken:) Min ble sendt den 26, så det er 15 dager siden, men får bare håpe den kommer snart da. Håper jeg slipper toll;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå