Gå til innhold

Super nova baby call!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som er missfonøyd med den? Jeg hadde hørt at den skulle være så bra,men jeg er super missfornøyd med den!!

Batteriet er jo elndig! Vi bruker den om natten, siden mini sover på eget rom. han legger seg halv 9 ca.og sover til 8 ca. og da står baby callen på. Og vi må lade den annenhver dag! Skal batteriet være så dårlig?

Selv om det viser 3 streker på batteriet halv 9 om kvelden,beg den å pipe ca,kl.3 om natten.og da piper jo baby enheten også!! helt idiotisk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis batteriet holder i rundt 24 timer vil jeg ikke akkurat si at den har dårlig kapasitet..... dessuten er det jo bare å la den stå i laderen annenhver natt da!

Skrevet

Nei, er superfornøyd! Har brukt den i over 2 år og den er like god enda:o) Tror det er meningen at den skal stå i laderen, men at den _kan_ brukes uten i kortere perioder. Vi lader vår hver dag vi da...

Skrevet

Da tror jeg du må klage på den! For at batteriet ikke skal bli sløvt skal man la den "gå helt ut" seks ganger(når den er ny). Etter det kan man lade så ofte man vil. Vi fulgte det rådet og er super fornøyd. Den siste mnd har vi ladet to ganger, å vi bruker den mye!

Skrevet

Vi lar den bare stå i laderen om natta hvis det er dårlig batteri på baby enheten, evt tar vi den ut av laderen når vi legger oss dersom den er fulladet.

Er ikke så misfornøyd med batteriet, men jeg syns den er så forsinket i signalet. Når lillegutt våkner og uffer seg for eks, så hører jeg han mye før babycallen slår inn.. Det syns jeg er dumt, skulle ønske den slo seg på litt før slik at han slipper å gråte så mye før jeg hører han og kan gå inn til han i de tilfellene jeg ikke hører han først.

Skrevet

Lader den ut til den beg.å pipe. da slår vi den av og setter på lading. Syns den burde holde mere enn 24 timer standby jeg da... meningen at den skal stå i laderen!??? Høres litt merkelig ut det da... men får vel bare lade annenhver dag da.. om det virkelig ikke skal være bedre batteri.

Skrevet

Vi også lader baby-delen hver natt, og vår egen annenhver... Tar ikke sjansen på at den skal begynne å pipe - jeg er redd mini skal våkne og det er også noe dritt å stå opp pga det.... :-/

Skrevet

Spirevipp med go`gutten

Har du justert følsomheten til det strekeste da? Mener det er 5 følsomhets nivå på den (om du ikke har en gammel modell)

HI

Skrevet

Hahaha, nå ble jeg nesten flau her.... går det an?

Har ikke satt meg inn i den, for det er samboer som har kjøpt den og stilt den inn.

Skal se i bruksanvisningen, for det der irriterer meg mest med den, så hvis det kan fikses er jo det flott :-)

Skrevet

Pearl 33 + junigutt!!

Regner med jeg har den siste modellen siden den nettopp er kjøpt! Så da bør jeg altså klage da!? siden den bare holder 24 timer!?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...