Gå til innhold

For dere som har barn i b.hg.... ang bursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner dere å invitere de andre barna i b.hg i bursdagselskap. Mi blir snart 3 år ei annen i bhg. har invitert henne i selskap.

Er hu for liten til å være alene i selskapet? Det er ikke så lenge siden hu slutta med bleie og kan innimellom ha uhell...

Skal vi arrangere barneselskap når mi jente blir 3 i mai? Inviterer man alle barna i avd. da?

Hvordan gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg inviterte ikke før gutten min ble 4 år :) han ble bedt en eller to ganger før det men ville ikke, o gda lot jeg han være :)

vi har bare invitert han årskull...:)

Skrevet

Hvor jeg bor er det en uskreven regel at man ikke inviterer til barnebursdag før barna blir 4 år. Var en som inviterte til 3 års dag en gang og det snakkes fortsatt om det her byda *ler* (jeg er innflytter, men retter meg nå bare etter det som de pleier å gjøre her).

Om jeg er med barna mine eller ei kommer an på avstanden, gidder ikke kjøre hjem igjen og så tilbake dersom det er 30 min å kjøre hver vei. I ditt tilfelle tror jeg at jeg hadde vært med, vi inviterte en gutt hit engang som ikke var helt tørr og da var faren med, synes det var veldig greit jeg da :-)

Skrevet

Her begynner de å invitere til selskap når de begynner på den store avdeligen, dvs at de som er født seint på året inviterer til 3-års dag og de som er født første halvdel av året inviterer til 4-års dag første gangen.. Alltid noen få som inviterer før det (på liten avd), men vi gjorde det ikke.

Vi inviterer de som er samme årskull, altså f.eks 4-års gruppa i barnehagen. Mellomste min er 4 år nå og kunne fint gått alene i selskap, men det er bare fem unger som er like gamle i barnehagen hans (2001-barn) så vi mammaene er alltid med vi, skravler, drikker kaffe og blir litt kjent mens ungen leker. Veldig koselig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...