Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Herregud, dette her syns jeg er ekkelt.. Noen som har fått åreknuter i tissen?? Er så leimeg, ser heller ikke ut på beina.. Hva blir neste tro?? hmm
Gjest Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Har du snakket med legen om å evntuelt få operert dem vekk?
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Er du gravid?? Isåfall er sannsynligheten for at det går tilbake av seg selv stor:0) Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Nei det har jeg ikke.. Siden jeg er gravid i 28 uke kan jeg vel ikke ta dem vekk da??!! Syns det er veldig flaut. Fikk åreknuter nå i svangerskapet, har aldri hatt det før...
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 He, he, ikke småtteri vi må slite med nei.... Jeg fikk åreknuter da jeg gikk gravid jeg også, på leggene, i rompa (hemoroider) OG i tissen.... :-( De i tissen ble helt borte, hemoroidene nesten helt borte, men de på leggene lyser mot meg enda. Ser ut som hovedveiene på et europakart.. Må nok oprerere de ja. Hadde de enda vært vonde, da kunne jeg fått det dekket, men siden det "bare" er kosmetisk må jeg betale selv.. Men de anbefaler å vente ca et år etter fødsel, for de kan bli mye mindre/borte av seg selv når den ekstra belastningen på kroppen blir borte.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Det var godt å høre... Jeg håper at de i tissen går vekk etter fødselen.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #7 Skrevet 4. januar 2015 Føler med deg.... Har fått MASSE selv, tredje svangerskapet mitt. De mellom beina har delvis gått bort, men ikke de beina :| Anonymous poster hash: fa800...0a1
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #8 Skrevet 4. januar 2015 2008? Hvorfor henter du dette opp, Annie over her? Anonymous poster hash: bdd34...c0b
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2015 #9 Skrevet 4. januar 2015 "I" tissen???? Har fått en bak på leggen. Stikker ikke ut men er blååå Anonymous poster hash: 0ff2d...715
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå