Gå til innhold

Nå er vi innskrevet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehehehe tenk nå er det liksom bare rett rundt den litt lange slake svingen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, da er vel det meste klart på den fronten. Og, så er det bare å vente, vente, vente, og kose seg og slappe av innimellom da, selvfølgelig, og vips så er du rundt svingen!

Skrevet

Innskrevet? I manntallet? I det nye nabolaget?

Skrevet

Både i manntall, i det nye nabolaget, i den nye bhg, ooooooooog

på føden vel....

:-)

Skrevet

Å ja, er det sånn det er? Så vidt jeg vet har jeg aldri blitt innskrevet på føden, det var vel derfor jeg ikke forsto :-)

Skrevet

Jeg har heller ikke blitt innskrevet, er det nytt siden jeg fødte sist???

Har bare skrevet inn Storebror på skolen vi :o)

Men det er fint å være innskrevet, er det noe som gir deg garantert fødeplass, eller kan du fortsatt oppleve og måtte dra til et annet sykehus??

Skrevet

her er det bare ett sykehus...Men det er vel i grunnen for å ha litt oversikt over hvor mange som kan komme på de ulike tidene...

Vi har jo søkt om plass på ABC, eller fødeloft eller hva det nå kalles, så det ar jo en omvisning også liksom, og informasjon om hvordan det funker...

Skrevet

Mener å huske at vi også måtte søke om hvor vi ville føde og fikk innvilget plass på B7 som er den naturlige enheten her i distriktet.........selv om det ikke ble supernaturlig etterhvert da......

Men greit å vite hvor man er innskrevet i manntallet da!

Skrevet

Dere startet ballet på den avvdelingen og ble flyttet rundt på etterhvert da eller???

Jeg krysser fingre for at denne fødselen skal gå like knirkefritt som de andre, men jeg kjenner at jeg er litt spent....

Skrevet

Jada, så klart at det kommer til å gå knirkefritt!!!

Ha troen på det og det blir bra, ikke lenge siden du fødte sist så det går så fint så!

Husk at jeg hadde andre forutsetninger og ble fulgt veldig tett i hele svangerskapet og egentlig skulle på spesialavd og føde, men sutret meg til annen fødeavdeling........Jeg var konisert og med arrdannelse og andre omstendigheter så hadde aldri rosa kommet normal vei......bare en dum jm som ikke brydde seg om de tingene.......hadde hun lest papirene så hadde hun visst, men det gjorde hun da ikke.

Så mitt tips til deg om jeg skal gi noen er å gå gjennom ønskebrevet ditt sammen med jm når du kommer inn og satse på at det er unna på hennes skift. Jeg var innom 5 og falt igrunn litt ut av den gjennomgangen med nr 2, 3, 4 og 5!

Skrevet

ja det kan jeg forstå... Jeg har ingen planer om å føde på mer enn en brøkdel av et skift :-)

Skrevet

Jeg har klokketro på at så lenge man har tro på at dette er kroppen skapt for å klare, ja så tror jeg fødselsopplevelsen blir deretter.

Du har jo valgt ABC og da velger jeg å tro at du har klokketro på deg selv som føderske. Trygg mamma i trygge gode rammer med trygge gode jordmødre - dette blir en drømmefødsel!!! Helt sikkert!!!

Ekstra trygghet har man jo i bakhånd hvis ting skulle bli komplisert, siden man jo er på et sykehus.

Jeg fødte lille-snupp (nr. 3) på ABC - i vann - og det var en fantastisk opplevelse! Hadde ikke kvidd meg for å gjøre det igjen. Helt sant! Utrolig deilig å slippe sykehussenger, maskiner, fødestoler og alt annet som for meg får fødselen til å bli "sykeliggjort".

Heia dritgrei hei hei, jeg har klokketro på deg!

Skrevet

Ååååå!!! Jeg gleder meg jeg og!!!

Det blir fort inn og fort ut igjen med en liten miniatyr i armene vettu;=)

Skrevet

Her hvor vi bor blir vi "innskrevet" på sykehuset 3 uker før fødsel. De kaller det journalskriving.....og er en time med jordmor.De fyller ut masse papirer,og spør om ønsker i forhold til fødsel,hva man ønsker å spise,allergier...og får tilbud om å se fødestuer,og må også si fra om man ønsker studenter eller ikke.

Så nå er du et skritt nærmere målet,og jeg er sikker på at dette kommer til å gå raskt og flott!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...