<3 qleopatrice <3 Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 jeg har bestilt time nå og lurer på om andre har erfaring med det? Hvor lenge før termin begynner enn? Jeg fikk time nå jeg er 38 uker - er det tidlig å begynne?
litenimagen.. Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 jeg begynte i uke 36, har vore til to behandlinger. håper det skal korte ned åpningstiden, og gi mer effektive rier...så da får jeg bare vente å se om det hjelper...
kat75 Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Tror ikke det er tidlig, nei. Jeg hadde min første time på mandag denne uka, var da 37+1. Skal ha en ny runde neste torsdag, og så en til uka etter - hvis ikke baby kommer før den tid da. Jordmor sa i alle fall at hun anbefalte 2-3 behandlinger før termindato, så da er det vel riktig å begynne i uke 37-38 hvis man skal gå en gang i uka. Ang. erfaringer så spurte jeg selv her inne på forhånd da jeg ikke hadde prøvd før, og fikk bare positive tilbakemeldinger. Kan ikke si jeg har merket noen forskjell etter den ene behandlingen jeg har hatt, men jeg hadde mye modningstegn fra før også. Det skader ikke å prøve, uansett! Veldig avslappende...
mammatina6sept Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 heisann..jeg tok modningsakupunktur me min forrige..da fikk jeg d i uke 38 tror jeg i allefall i slutten på svagerskapet..jeg trengte barte å ta d en gang for slimproppen min gikk samme kvelden så fødet jeg 3 dager etter:) så d er absolutt til å anbefale:) lykke til...jeg skal gjør d denne gangen også men er bare i uke 29 nå
--niffi-- Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Jeg har fire dager termin - var rundt 36 uker (bare for å få energi og styrke), så var jeg med modningsakupunktur i forrige uke, merket ingenting, og igjen i dag - og i dag satte hun "mer virkningsfulle nåler", og jeg kjente jeg både ble enormt avslappet og at maget strammet seg i rolige tak noen ganger - har ikke hatt kynnere, så det var kult. Har kjent litt stramminger i magen i timene etter akupunkturen også - så kanskje det hjelper? Uansett så er hun jordmor-akupunktøren utrolig hyggelig, og jeg sover bedre om nettene og har ikke leggkramper etter å ha begynt å gå hos henne (hun setter nåler spesifikt for dette etter å ha spurt meg om alle mulige symptomer) så det er absolutt verdt det for min del! Også håper jeg jo at det letter fødselen også da. Skal tilbake på mandag, termindagen, om jeg ikke har født! Her går jeg: http://www.bergenakupunktur.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå