Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må si at det begynner å bli kjedelig å være inne på dette forumet nå. Det er jo de samme spørsmålene som går igjen hele tiden.

* Kan jeg slutte å koke vannet/flasker

* Når begynne med grøt

* Hva skal jeg kle på de

* osv osv osv

Skjønner at folk kan være usikre, spesielt førstegangs mødre, men man kan vel titte litt nedover lista før man skriver spørsmålet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, sorry meg altså, ikke meningen å være frekk, men kanskje du er her litt for mye?! Jeg har stilt et par sånne spm de siste to dagene da jeg har lurt på noe. Ellers er jeg innom her når jeg lurer på noe selv, og ikke i mangel på hobby/andre ting å gjøre...

Skrevet

noen ganger er det faktisk j.... vanskelig å finne akkurat det man er på utkikk etter... dessuten er det mange som er kjempeflinke å svare med engang, og da er det faktsik lettere å poste et nytt innlegg enn å leite i år og dag!!!!

Kanskje du bør legge inn noen kloke innlegg og uvanlige spørsmål da, hvis du sliter sånn med det som står her????

Skrevet

Jeg gidder ikke lese slike tråder, anbefaler deg å hoppe over dem.

Men hva foreslår du vi skal spørre om i stedet?

Skrevet

Tja, du har vel litt rett. Men jeg syns det er helt greit at folk spør. Det er av og til vaskelig å søke opp gamle tråder om akkurat det man lurer på.

Men jeg pogså syns det er kjedelig her, mest fordi det ikke er så mange koselige tråder, og nesten ingen skriver innlegg om hverdagshendelser eller tanker de har generelt. Dette er et valdig upersonlig og 'kaldt' forum, spesielt sammenlignet med 3. trimester...

Skrevet

Det kommer vel også litt av det faktum at det fødes nye barn hver dag, og hver dag er det noe nytt som skjer i foreldrenes liv. Selvsagt har mange andre vært gjennom det før, men for den det gjelder er det helt nytt, og da er det greit å kunne spørre. Som en annen her nevner, det er ikke bare bare å lete gjennom side opp og side ned for å se om noen har spurt før heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...