Pysjen Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Vært på ny UL i dag og fått vite at det ikke var en jente alikevel. Det var helt tydelig en gutt!!! Sist så sa de at det var en jente.... men denne gangen så jeg at det var en gutt selv også... Hmm... Da passer det vel kanskje ikke med "Hedda" alikevel da;-)
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 hehe grattis med kjønnsskifte:) Langt på vei har du vært i de forskjellige UL undersøkelsene da?
Mamma mjaua Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 hehe, nei, ikke like fint på en gutt som på ei jente det navnet der;) håper dere ikke har kjøpt mange kjoler og mye rosa klær da! hehe. må vel vær elitt rart å først få vite det ene, og så det andre. blir ganske sjokka om jeg får en jente, men man venner seg jo fort med alt da:)
Mamma`n til Trym Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Vær glad de fant det ut nå og ikke da han kom ut. Venninnen min gikk hele svangerksapet og trodde hun skulle ha ei jente men så kom det en liten gutt ut. Tlf samtalen fra den nybakte pappaen var slik: alt gikk fint med mor og barn men det er bare det at....at det er en gutt... Venninna mi brukte flere mnd på å omstille seg og klarte ikke finne noe navn til gutten før 6mnd etter han var født. Ikke fordi det var vanskelig med navn men fordi sjokket var så stort for henne. Jeg er enig med at Hedda ikke går så bra på en gutt men det høres ut som om du tar det fint i forhold til venninna mi
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 gratulere med en liten gutt:)
ChellBell - har født! Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 hehe, gratulere med en liten gutt da!
Mamma mjaua Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 ja, glemte å si det viktigste: GRATULERER SÅÅ MYE MED GUTT:)
Rascal_4.11<3 Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 Hehe det må ha vært litt av en overraskelse ja... Ett nytt navn vil nok være best Men gratulerer med gutt Ü
Santi og gjengen Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 Hei, jeg lurer også på når du var på de forskjellige UL! (Lurer jo på hva sjansen for dette er selv også... )
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 10. april 2008 #10 Skrevet 10. april 2008 Gratulerer med gutten:) Men jeg lurer også på når de forskjellige ultralydene var... Jeg var på ultralyd i uke 18, og hun var nesten 100% sikker på at det er jente. Så jeg har handlet masse rosa, og funnet navn! Men hva om det plutselig kommer ut en gutt i stedet..?? Ble litt bekymret nå...
Pysjen Skrevet 10. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 10. april 2008 Jeg hadde det kanskje litt i bakhodet da- for fikk vite at det var jente når jeg var 14 uker. Det er jo litt tidlig, men har liksom hatt jentefølelse hele veien også. Så babyen har het Hedda siden positiv test omtrent. Ble litt sjokka når de sa det var en gutt nå. Men denne gangen er det helt sikkert, så det selv også- en tydelig tissefant;-) Forrige svangerskap fikk jeg vite at det var en gutt når jeg var 12+4 på vei og det stemte! Så trodde jo litt på det siden jeg denne gangen var 14 uker når jeg var på ultralyden. (på UL i dag var jeg 19+2 på vei)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå