lanoforliten Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Hadde kjørt junior i barnehagen og fikk så lyst på is... Kjørte innom butikken, og kjøpte meg en ti-pakning med isabella. Nå, noen timer senere sitter jeg her mett, og ispakken er TOM!!!!! Mmmmmm.... godt var det også!!
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 haha,,, ikke si sånn... fikk sykt lyst på lollipop eg:) vet ikke om typenm har merket det men jeg spiser alltid to når vi skal ha oss litt dessert.. han skjønte ikke hvorfor det var blitt så fort tomt isabella isen er jo veeelidg småe':)
lanoforliten Skrevet 10. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2008 He he... Kenner meg igjen... Jeg tror det er blitt sti etter meg inn til fryseren... Men sinnsykt godt da!!!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Det hadde du sikkert fortjent;-) Jeg blir kvalm hvis jeg spiser mere enn en isabella...
Gjest Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Det er noe rart med is om dagen altså Har registrert at det ikke bare er meg, før spiste jeg kansje 10 is i løpet av et år, nå spiser jeg sikkert det dobbelte på en uke:) Har heldigvis ikke lyst på noe annet da, jeg likte ikke sjokolade eller snop før jeg ble gravid og det har heldigvis holdt seg slik:) Siden jeg sluttet umiddelbart og røyke også er isen min eneste last om dagen så jeg har goood samvittighet:) hehehe.. Synes du skal spise så mye is du bare vil jeg!!, gravide burde få rabbattkort på is i butikken:)
lanoforliten Skrevet 10. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. april 2008 Ja enig!!! Så flink du er som har sluttet å røyke, da må du spise is med verdens beste samvittighet! Synes ikke is er det verste man kan spise, er jo litt sukker i det da, men jeg for min del klarer ikke melk, og da er jo is en flott (ogsmakfull!!!) kalsiumkilde...
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Mmmmmmm....Paradise isen fra isbilen.... Å den nye av Diplom-is med kakestrøssel på.... Jeg har aldri vært et is-menneske, men nå tar det heeelt av !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå